Excel Uzantı Sorunu
-
Arkadaşlar, office2007enterprise yüklü.
xls ve xlsx uzantılarının simgesi bilinmeyen uygulama olarak görünüyor. listeden exceli bularak açabiliyorum ancak.
masaüstü sağ clickten yeni yaptığımda da bütün office bileşenleri görünürken excel görünmüyor.
var mıdır derdime çare?
(işletim sistemi win7 )
-
yokmudur fikri olan arkadaşlar
-
listeden seçerken herzaman bununla aç gibi bişi olması lazım orayı tickle ?
-
tabi canım onu yapıyorum. ama yok. uzantı xls görünüyor ama açıklamada xls dosyası diyor.
onunla ilgili değil sanırım. çünkü masaüstünde sağ click yapıyorum yeni dediğimde bütün word, access, powerpoint var, excel yok.
-
onar hocam ofisi
-
onardım, kaldırdım yeniden kurdum, kaldırdım başka bi sürümünü yükledim. olmadı olmadı olmadı.
-
sanirim 2003 ve 2007 yada 2010 arasindaki farktan kaynaklaniyo. bende acamiyodum. arastir bisi vardi excel e ekleniyodu adini unuttum.. 2003 teki dosyalari 2007 de acmak icin.
birde dosyaya sag click yap
birlikte ac (open with) ordan bir kere secersen birda listene secmene gerek kalmaz sanirim.
-
beyler olay şöyle gelişti. office2010 starter vardı, onu silmeden entr2007 yükledim.
gayet güzel çalışıyodu excel bu halde.
sonra starter ı sildim, exceller şekil değiştirdi. bir daha da düzelmedi. sorunu anlatabiliyorumdur umarım. birlikte aç, yada simge değiştir falan işe yaramıyor
-
openoffice kullan gitsin ben öyle yapıyorum :D
-
openoffice de kullandım. memnun kalmadım alper.
göz aşinalığını, el çabukluğunu msoffice de kapmışız. yapamadım openoffice de.
ama şu soruna bi türlü çare bulamadım ya.
sorun sadece xls ve xlsx uzantılarında. denetim masasından dosya uzantıları ile ilişkilendirilmiş dosya türünü değiştir dedim, ne olduysa ondan sonra oldu. regeditten varsayılanı excelle aç diyorum yine kar etmiyo.
yardımlarınızı hala bekliyorum
-
http://defaultprogramseditor.com/
burdan programı indirip, xls dosyalarını excelle ilişkilendirmeyi denermisin
