Exper Style İşletim Sistemi (Tavsiye)
-
senn islemci 32 bit destekliyo 32 bit kur ama win 7 de o sistem ile kafayi yiyenilirsin bence genede bi kere daha dusun xp adq ubuntu konusunda
-
hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.
-
hacı denemelere açıksan, win8'i bi dene derim.
olmadı xp'ye dön geç. temiz bir de yedek alırsın sistemin.
bozuldukça kurarsın.
-
Lostok bunu yazdı
arkadaşlar Windows 7 USB DVD Download Tool ile win 7 kuracağım ama 32 bit mi yoksa 64 mü kurmam daha faydalı olabilir birde sağlam download linki var mı acaba?
win7 kuracağına win8 kur daha fazla performans alırsın.
-
interfector bunu yazdı
hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.
windows dememin sebebi daha önce linux kullanmamam ve 1-2 arkadaşımın ofis programı yüzünden geri windowsa dönmesi başka birşey yok hocalar pek bi bilgim yok bu işlerde siz ne derseniz onu kurayım ben dizi-film izleyip nette takılacağım bu bilgisayarda birde worldde yazı yazıp pdf okuyacağım
-
Lostok bunu yazdıinterfector bunu yazdı
hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.
windows dememin sebebi daha önce linux kullanmamam ve 1-2 arkadaşımın ofis programı yüzünden geri windowsa dönmesi başka birşey yok hocalar pek bi bilgim yok bu işlerde siz ne derseniz onu kurayım ben dizi-film izleyip nette takılacağım bu bilgisayarda birde worldde yazı yazıp pdf okuyacağım
OpenOffice işini fazlasıyla görür hocam. Linuxun basit arayüzlü olanlarını kullan neydi Gnome muydu pek bilgim yok benimde. Linuxcu arkadaşlar yardımcı olurlar sana. Ama windows diye tutturursan tavsiyem W7 değilde W8 kurmandır. 32bit kuracaksın. Çünkü 4 gb üzeri ram yok sana yarardan çok zarar getirir 64bit.
-
nedense ubuntuyu hiç sevemedim mint gayet güzel bence
-
windows8 kur.
-
hocalar linux mint kurdum deneme aşamasındayım :D
Lostok tarafından 01/Ağu/13 21:02 tarihinde düzenlenmiştir
