folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Exper Style İşletim Sistemi (Tavsiye)



Exper Style İşletim Sistemi (Tavsiye)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    senn islemci 32 bit destekliyo 32 bit kur ama win 7 de o sistem ile kafayi yiyenilirsin bence genede bi kere daha dusun xp adq ubuntu konusunda


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hacı denemelere açıksan, win8'i bi dene derim.

    olmadı xp'ye dön geç. temiz bir de yedek alırsın sistemin.

    bozuldukça kurarsın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Lostok bunu yazdı

    arkadaşlar  Windows 7 USB DVD Download Tool  ile win 7 kuracağım ama 32 bit mi yoksa 64 mü kurmam daha faydalı olabilir birde sağlam download linki var mı acaba?

    win7 kuracağına win8 kur daha fazla performans alırsın.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.

    windows dememin sebebi daha önce linux kullanmamam ve 1-2 arkadaşımın ofis programı yüzünden geri windowsa dönmesi başka birşey yok hocalar pek bi bilgim yok bu işlerde siz ne derseniz onu kurayım ben dizi-film izleyip nette takılacağım bu bilgisayarda birde worldde yazı yazıp pdf okuyacağım

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    Lostok bunu yazdı
    interfector bunu yazdı

    hocam atom işlemcili bir alette windows diye tutturmanı gerektirecek bişey yok. linux tabanlı bir işletim sistemi senin için daha iyi olacaktır. düşük donanım ihtiyacı daha iyi performans almanı sağlar. yada win8 kurabilirsin. düşük donanımda bile rahatlıkla kullandım.

    windows dememin sebebi daha önce linux kullanmamam ve 1-2 arkadaşımın ofis programı yüzünden geri windowsa dönmesi başka birşey yok hocalar pek bi bilgim yok bu işlerde siz ne derseniz onu kurayım ben dizi-film izleyip nette takılacağım bu bilgisayarda birde worldde yazı yazıp pdf okuyacağım

     

    OpenOffice işini fazlasıyla görür hocam. Linuxun basit arayüzlü olanlarını kullan neydi Gnome muydu pek bilgim yok benimde. Linuxcu arkadaşlar yardımcı olurlar sana. Ama windows diye tutturursan tavsiyem W7 değilde W8 kurmandır. 32bit kuracaksın. Çünkü 4 gb üzeri ram yok sana yarardan çok zarar getirir 64bit.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    nedense ubuntuyu hiç sevemedim mint gayet güzel bence

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    windows8 kur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    hocalar linux mint kurdum deneme aşamasındayım :D

    Lostok tarafından 01/Ağu/13 21:02 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2706 Toplam Mesaj: 20