folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Extreme Tracking Türkiye"Ye Küstü Mü ?



Extreme Tracking Türkiye"Ye Küstü Mü ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:


    -----------------------------

     ---------------------------------------------------------------------

    hocam sayacturka bozuk :D

     benimde extremeyi sildiler bugün

    2 siteme koydum

    sayacturka 1000 gösteriyo extreme 500

    sayacturka 200 gösteriyo extremede 80

    arada yüzde yüzden fazla fark var

    --------------------------------------------------------------------------- 

    MadCrazy

    ben herkez gibi ex kullanıyordum geçenlerde sayacturka ya geçtim senin dediğin gibi %100 fazla sayma olayini nedense ben yaklaşık 15 siteme koydum hiçbirinde göremedim.şu durum var ancak bir sitemde ex ve st ikiside wardı.. ex 700 sayarken st 740 sayıyor..bunun sebebinide ex in kısa süreli girişleri saymamasına vede arama motorlarından girişlerin bazılarını yakalayamamasına bağlıyorum..bakıyorum nod 32 full diye aratmış adamın teki sayacturka bunu gösteriyor  ama ex bunu kaydetmemiş.sonuç olarak sayacturka bütün girişleri yakalıyor sitenin gerçek hitini veriyor size...ayrıca bazıları ya Türk yapımı bu dandik olur gibi önyargılar içerisindeler.Arkadaşlar aşın bunları artık bizde teknoloji üretiyoruz..:D ayrıca st yeni serverine geçince dahada kaliteli olacağından şüpem yok..


    -----------------------------

     

    hocam yapan kişiyi tanıyorum zaten r10 dan ama extreme en sağlamı diye düşünüyorum türk malı dandik gibi bir düşüncem yok ama dediğin gibi olabilir

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Anladım hocam...bende tanıştım arkadaşla..gayet iyi işler çıkarıyor..r10 da takip ediyorum adam logout suresini arttırmış ginede fazla çıkıyor diyor..aslında fazla fln saymıyor..ex az sayıyor yada sayamıyor..bakıyorum arama motorundan gelen ziyaretçilere aradığı kelimeyi aratıyorum harbidende çıkmış sitem o sayfada..hem ex bizi zaten gözden çıkarmış üye almıyor yarın bi gün saymayıda bırakır bakında görün..nie hala onun peşinde koşuyoruz ki..beni istemeyeni ben hiç istemem:D

     


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omurtlak
    omurtlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    sayaç turka yazılımını komple değiştirmiş ve yeni bir servera geçmiştir. yeni üyelikler alınmaya başlanmıştır .

    artık sıkışıklık olmayacak

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    Extreme Tracking, Turkiye'den cok fazla talep oldugu icin engelledi.

    Google analytics var zaten :P

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
Toplam Hit: 4610 Toplam Mesaj: 15