Extreme Tracking Türkiye"Ye Küstü Mü ?
-
Nitrous bunu yazdı:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
hocam sayacturka bozuk :D
benimde extremeyi sildiler bugün
2 siteme koydum
sayacturka 1000 gösteriyo extreme 500
sayacturka 200 gösteriyo extremede 80
arada yüzde yüzden fazla fark var
---------------------------------------------------------------------------
MadCrazy
ben herkez gibi ex kullanıyordum geçenlerde sayacturka ya geçtim senin dediğin gibi %100 fazla sayma olayini nedense ben yaklaşık 15 siteme koydum hiçbirinde göremedim.şu durum var ancak bir sitemde ex ve st ikiside wardı.. ex 700 sayarken st 740 sayıyor..bunun sebebinide ex in kısa süreli girişleri saymamasına vede arama motorlarından girişlerin bazılarını yakalayamamasına bağlıyorum..bakıyorum nod 32 full diye aratmış adamın teki sayacturka bunu gösteriyor ama ex bunu kaydetmemiş.sonuç olarak sayacturka bütün girişleri yakalıyor sitenin gerçek hitini veriyor size...ayrıca bazıları ya Türk yapımı bu dandik olur gibi önyargılar içerisindeler.Arkadaşlar aşın bunları artık bizde teknoloji üretiyoruz..:D ayrıca st yeni serverine geçince dahada kaliteli olacağından şüpem yok..
-----------------------------
hocam yapan kişiyi tanıyorum zaten r10 dan ama extreme en sağlamı diye düşünüyorum türk malı dandik gibi bir düşüncem yok ama dediğin gibi olabilir -
Anladım hocam...bende tanıştım arkadaşla..gayet iyi işler çıkarıyor..r10 da takip ediyorum adam logout suresini arttırmış ginede fazla çıkıyor diyor..aslında fazla fln saymıyor..ex az sayıyor yada sayamıyor..bakıyorum arama motorundan gelen ziyaretçilere aradığı kelimeyi aratıyorum harbidende çıkmış sitem o sayfada..hem ex bizi zaten gözden çıkarmış üye almıyor yarın bi gün saymayıda bırakır bakında görün..nie hala onun peşinde koşuyoruz ki..beni istemeyeni ben hiç istemem:D
-
sayaç turka yazılımını komple değiştirmiş ve yeni bir servera geçmiştir. yeni üyelikler alınmaya başlanmıştır .
artık sıkışıklık olmayacak
-
Extreme Tracking, Turkiye'den cok fazla talep oldugu icin engelledi.
Google analytics var zaten :P
