Eyvah Chrome Kilitlendi
-
böyle bi uyarı alıyorum chromeden yeniden başlatın diyor ama yapınca aynı uyarıyı veriyor
komple silip baştan kurmak istemiyorum çünkü bütün şifrelerim geçmiş sayfalarım yer imleri vs.
var kurtarmam lazım ne yapacam bi fikri olan
-
bi bardak su iç bence. Program uçmuş
-
haha
ff 3 hiç çökmedi
-
ya 15 gün evde deildim kurcalamışlar zaten sabahtan gereksiz programları kaldırıyorum
bi çözümü olmalı ya :W
-
chrome yedeği için ; vardı bi program da unuttum. googlede türkçe "crome yedek" ve ingde "chroma backup" diyerekten arat
not : önce tam anlamıyla yeedk almışmı diyr başka bi pcde chromede yükle bütün şifreler oldumu bak
çünkü benim userleri alıp bazı iifreleri almamıştı xD
-
Google Chrome, önceki tarama oturumunuzdan web sayfalarını geri yükleyerek tarayıcı kilitlenmelerinden mümkün olduğunca zararsız çıkmanızı sağlar:
- Google Chrome'u açın.
- İlk sekme pencerenizin üzerindeki iletiyi bulun.

- Geri Yükle düğmesini tıklayın.
Sorun giderme ve tarayıcı kilitlenmelerini bildirme
- Her ziyaretinizde Google Chrome'un kilitlenmesine yol açan belirli bir web sitesi varsa o web sitesini bize bildirerek konuyu araştırmamıza yardımcı olun.
- Google Chrome'u kullanırken sık sık mavi bir ekranla karşılaşıyorsanız lütfen bunu bize bildirin.
- Google Chrome açılmıyor veya açık kalmıyorsa, ilk olarak şu sorun giderme adımlarını deneyin:
- 'Default' klasörünüzü 'Yedek' olarak yeniden adlandırın
'Default' klasörünü şu konumda bulabilirsiniz:
- Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\
- Windows Vista: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\
- 'Yedek' klasörünü taşıyın
Google Chrome kilitlenmeye devam ederse, az önce yeniden adlandırdığınız 'Yedek' klasörünü, 'User Data' dizininden bir düzey yukarıya, 'Chrome' dizinine taşıyın.
- 'Default' klasörünüzü 'Yedek' olarak yeniden adlandırın
-
roob saol ama olmadı noneyim yedeği önceden vardı zaten onu bile kuruyorum hata verior şuan
windows uygulamayı durdurdu diyor acil çözmem lazım :W
-
firefoxtan şaşarsan olacağı bu işte bırakın bir iyice kararlı hale gelsin choreme
-
XmV bunu yazdı:
-----------------------------
firefoxtan şaşarsan olacağı bu işte bırakın bir iyice kararlı hale gelsin choreme
-----------------------------ya hocam chrome 10 numara ben olsam böyle bişi olmazdı çıktığı gunden beri kullanıyorum
sadece bu durumun çözümünü arıyorum
-
adam bir şey sormuş kaç kişi "ff kullansaydın olmazdı" demiş, cevabı bilen yazsın yaa...
aynı muhabbet her konuda oluyor "yok linux açılmıyor, winfos kursaydın olmazdı" vs vs...
mesaj atmak için mesaj atmayın !
dip not: şimdi "sen kimsin lan" diyenler olacak onları da boşvereyim...
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------adam bir şey sormuş kaç kişi "ff kullansaydın olmazdı" demiş, cevabı bilen yazsın yaa...
aynı muhabbet her konuda oluyor "yok linux açılmıyor, winfos kursaydın olmazdı" vs vs...
mesaj atmak için mesaj atmayın !
dip not: şimdi "sen kimsin lan" diyenler olacak onları da boşvereyim...
-----------------------------eyw. yester
ya normal açıyorum sorun yok 2-3 siteye giriyor ama çogunda böyle kapatıyor kendini anlamadım gitti
edit : ayrıca gizli pencere yapınca hiçbir sorun olmuyor :/
