folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fabia Rs Mi Polo Gti Mı?



Fabia Rs Mi Polo Gti Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Dayı hiç uğraşma alfa romeo bak ;) 147 özelikle

     

    http://www.sahibinden.com/alfa-romeo-147?a706=32474&sorting=a5_desc 


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Dayı hiç uğraşma alfa romeo bak ;) 147 özelikle

     

    http://www.sahibinden.com/alfa-romeo-147?a706=32474&sorting=a5_desc 

    çok güzel çok klas arabalar yapıyor ama derdi bitmiyor o arabanın, geçmişte alfa kullandım. cumartesi günü astra 1.6 180bg ile sürüş deneyimi yapıyoruz, perfornansı beğenirsem alırım, yakıt olarak 1.4 tsi ekonomikliğinden uzak olacak ama sorunsuz çalışması yakıt ekonomisinden daha önemli.

    RETRET tarafından 04/Tem/13 09:27 tarihinde düzenlenmiştir

    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    kriterlerine çok fazla uyarmı bilmem ama rx8 lere baktın mı ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    skoda degıl gtı belkı ama kesınlıkle hem yakıt hem guc hemde durus dersenız ıbıza cupra bakın


    bunun gıbı ornek;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-stage-2-cupra-129315800/detay


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    proxy bunu yazdı

    kriterlerine çok fazla uyarmı bilmem ama rx8 lere baktın mı ? 

    kmsi düşük olanların fiyatları yüksek, rs8 hoşuma giden bir araç değil onun yerine mx5 baktım 160bg olduğuna bakma diğerlerinin 180-190bg de verdikleri gücü veriyor fakat yakıt sarfiyatı biraz yüksek, mx 5 in en ekonomiği sıfır aldığında 92.000 , benim ayırdığım bütçe 54-62 000 arası, yani ciddi fiyat farkı var.

    RETRET tarafından 04/Tem/13 10:00 tarihinde düzenlenmiştir

    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-boyasiz-audi-a3-otomatik-vites-led-far-xenon-full-beyaz-hatasiz-129920806/detay

     


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    sıfır alıcam hocam, 2. el bakmıyorum. posası çıkmıştır o aracın, kendi sattığım araçlardan biliyorum.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memento_mori
    Memento_mori's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    peugeot 208 gti

    daha yeni yeni geliyor bayilere, iyimidir kötümüdür hiç bi bilgim yok.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Wy9RD_E40Po

     

    Memento_mori tarafından 04/Tem/13 11:21 tarihinde düzenlenmiştir

    boş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Dün arkadaşım vasıtasıyla fabia sı olan birini zorladık ve 50 km yol yaptık, aracın inanılmaz bir performansı var, tsi motorla ilgili tüm fikirlerimi kökünden değiştirdi, önce şunu belirteyim fsi ile hiç mukayese etmeyin. Araç sıfırdan 100'e 7 sn de çıkıyor, sollarken müthiş keyifli, yokuş çıkarken motor gücünü hissettiriyor. Dsg şanzımana alışmak yalnızca 4 dakikamı aldı. Sahibi kıl birisi olduğu için 220km den sonra basmadım. Fabialarda pololardaki ve golflerdeki gibi açılır cam tavan yok, opsiyon olarak bile sunulmamış, tavan için wv nin anlaşmalı olduğu 2 firma var onlara bakacağım, açılır cam tavanla birlikte bu araç beni 2 sene götürür. Yağ yakma sorunlarını alman forum sitelerinde inceledim bu fabrika çıkışı bir sorunmuş ve 100.000 km tamamlanmadan motor değişimi yapılabiliyormuş, yani senin motorunda fabrikasyon problem varsa 15 gün içinde araç değişimi veya 100.000 tamamlanmadan motor değişimi yaptırabiliyorsun. Tercihim fabiadan yana oldu, şimdi iş pazarlık ve ufak tefek modifikasyon işlerine kaldı.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 3354 Toplam Mesaj: 30