Face Gurubu Kurdum Hepiniz Davetlimsiniz
-
Arkadaşlar Face gurubu kurdum hepinizi bekliyorum
http://www.facebook.com/group.php?gid=324438487276
Toplamda 3 üyem var maşallah :D
-
bir ara çayını içmeye gelirim
-
Asunur ile aramı yaparsan neden olmasın? Şaka şaka. Şimdi kız arkadaşın felandır. :|
-
Benimkine de beklerim =D
-
bende geldim hayırlı olsun :P
bu da benimki
http://www.facebook.com/#!/pages/Bidahaki-Donem-Derslere-Gidicem/301554850448?ref=ts
-
Vermişken bizde verelim :D
"Google'da arama yapmadan kafa ütüleyen tiplerden nefret edenler" :))
http://www.facebook.com/group.php?gid=272909798620 -
Kendimle gurur duydum üçünçü üye benim :D
-
oha herkes açıldı ne çok grubu olan varmış :S
yok bişey değil de planzeronun konusuna ettik
-
herkesin grubuna girmiş bulunmakdayım hayırlı uğurlu olsun :)
-
eywallah arkadaşlar ama lütfen konuyu baltalamayın
-
