Facebook Grup Kasanlar
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Bi zaman sonra banlanır grubunuz. Emeğinizin karşılığını alamadan göt gibi kalırsınız demedi demeyin.
-----------------------------:)) facebooktan hersey beklenır amk
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Bi zaman sonra banlanır grubunuz. Emeğinizin karşılığını alamadan göt gibi kalırsınız demedi demeyin.
-----------------------------grubun amacı geyik değilse bi web siteis açarak üyeleri yönlenirmeyi başarırlkarsa emeklerinin karşılığını alırlar... Örneğin Mehmetcik sayfası 1 bucuk milyon olacaklar yakında web sitesi açtılar üyeleri yönlendiriyorlar sitye...
Ayrıca o sayfa daha 400 binlerdeyken benden yardım istemişti sahibi Wordpress mi kursam joomlamı kursam tasarımı nasıl yapsam felan diye... şimdi 2 milyona koşuyolar ve web siteleride baya hit alıyor
-
Silent_King bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Bi zaman sonra banlanır grubunuz. Emeğinizin karşılığını alamadan göt gibi kalırsınız demedi demeyin.
-----------------------------grubun amacı geyik değilse bi web siteis açarak üyeleri yönlenirmeyi başarırlkarsa emeklerinin karşılığını alırlar... Örneğin Mehmetcik sayfası 1 bucuk milyon olacaklar yakında web sitesi açtılar üyeleri yönlendiriyorlar sitye...
Ayrıca o sayfa daha 400 binlerdeyken benden yardım istemişti sahibi Wordpress mi kursam joomlamı kursam tasarımı nasıl yapsam felan diye... şimdi 2 milyona koşuyolar ve web siteleride baya hit alıyor
-----------------------------Yanlış düşünüyorsun. O 1,5 milyon beğeninin en az 1,4 milyonu o sayfa facebookta diye takip ediyor. Site açtıklarında 1,5 milyon beğeninin onda biri kadar üye çekemezler. Tecrübeyle sabittir. Adam üşeniyor fazladan siteye girmeye. Nasılsa facebookta her şey var.
-
Gençler yanlılş anlamayında bu oalyı desteklerinlerin yaş ortalaması 10-16 arası :) yani belli düzeni hayatında sağlamış kimse uğraşmaz zaten
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
Sergen bunu yazdı:
-----------------------------
Konyali bunu yazdı:
-----------------------------
ben varim
-----------------------------
-----------------------------
----------------------------- -
Hergün yaklaşık 3-4 davet alıyorum değişik gruplardan.Hepsini de reddediyorum.
Bence boş işler...
-
Yanni çok bencede amaçsız boş işler birilerinin keyfi üzerine tüm emeklerinin gidebileceği bir sistem çok hevesliysen aç bi web sitesi keyfine bak
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------
Yanni çok bencede amaçsız boş işler birilerinin keyfi üzerine tüm emeklerinin gidebileceği bir sistem çok hevesliysen aç bi web sitesi keyfine bak
-----------------------------amaçsız oldugunu nereden biliyorsun ?
En basiti Facede Club muzik sevenler var 670 bin uyesi var adam sayfasında reklam veriyor para kazanıyor + ref link veriyor ordan para kazanıyor..
akıllı olan kazanıyor ister 10 yasında olsun isterse 16 yasında olsun ;)
-
benimkine bi el atın hacılar o zaman :| http://www.facebook.com/pages/O-degil-de/113631862031927?ref=ts
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Silent_King bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Bi zaman sonra banlanır grubunuz. Emeğinizin karşılığını alamadan göt gibi kalırsınız demedi demeyin.
-----------------------------grubun amacı geyik değilse bi web siteis açarak üyeleri yönlenirmeyi başarırlkarsa emeklerinin karşılığını alırlar... Örneğin Mehmetcik sayfası 1 bucuk milyon olacaklar yakında web sitesi açtılar üyeleri yönlendiriyorlar sitye...
Ayrıca o sayfa daha 400 binlerdeyken benden yardım istemişti sahibi Wordpress mi kursam joomlamı kursam tasarımı nasıl yapsam felan diye... şimdi 2 milyona koşuyolar ve web siteleride baya hit alıyor
-----------------------------Yanlış düşünüyorsun. O 1,5 milyon beğeninin en az 1,4 milyonu o sayfa facebookta diye takip ediyor. Site açtıklarında 1,5 milyon beğeninin onda biri kadar üye çekemezler. Tecrübeyle sabittir. Adam üşeniyor fazladan siteye girmeye. Nasılsa facebookta her şey var.
-----------------------------bende zaten 1.5 milyon uyede siteye geliyor demedimki... 1.5 milyon hayranın 50 bini bile siteye arada sırada girse müükemmel bir hit olurki bu hemen olmaz. zamanla mesela ben arada sırada bakıyorum sitelerine fakat adamlar paragöz oldukları için her taraftan reklam fışkırıyo. adam akıllı reklamsız bi site yapsalardı daha fazla hit alırlardı...
