Facebook İsimsiz Yorum Yapma | Buyrun...
-
ahaha cok ipnece bişi faceye gitse dahada ipnece olabilir :B
edit: inciciler saldırmş ak : -
lan ne mal bi konu: konu başlığına bak isimsiz yorum yapmaymış. biraz anlayın ondan sonra yazın. bende adamın profiline gidiyo sanıyom.
gitse sıçmıştım :D hahah
-
çizik
-
la amk :| dalga dalgamı yayılıyor lan bu arkadaş listemde ne kadar eleman varsa tbt'den bi piç cok fena taşşak geçiyor. Bi sezersem .. :D
-
çok eğlenceli ya :D
-
bazıları hoşuna gitmeyen yorumlar için savcılığa başvurmayı düşünüyor küfür hakaret yazanlar zor durumda kalabilir.
-
tuh lan ben de yanlis anlamisim :D
-
bu site çok yaşamaz
-
denerim ama çok tutulacağını sanmıyorum :)
-
darkness_izmir bunu yazdı:
-----------------------------bu site çok yaşamaz
http://www.abouteveryone.com/profile.php?id=markzuckerberg
-----------------------------
hobala mark denyosuna msj yağmuru yağmaktadır şimdi
ama adam sahibi engeller böylelerini
