Facebook'a Girememe Sorunu
-
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
-----------------------------denedim hocam onda da aynı şey oldu.
-
shivo bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
-----------------------------denedim hocam onda da aynı şey oldu.
-----------------------------
bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile. -
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
shivo bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
-----------------------------denedim hocam onda da aynı şey oldu.
-----------------------------
bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile.
-----------------------------hiç hata falan yok hocam hidemyass'den giriyorum sağol herşey için.
-
shivo bunu yazdı:
-----------------------------neonell bunu yazdı:
-----------------------------
shivo bunu yazdı:
-----------------------------
neonell bunu yazdı:
-----------------------------
portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
-----------------------------denedim hocam onda da aynı şey oldu.
-----------------------------
bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile.
-----------------------------hiç hata falan yok hocam hidemyass'den giriyorum sağol herşey için.
-----------------------------
sen sağol hocam bikaç tane daha reklamsız yazalım lazım olur
http://www.webproxy.tw/
http://air-proxy.com:82/
http://www.webproxy.li/
http://wydl.info/ -
UltraSurf yazılımını deniyebilirsin giremiyeceği yer yok =)
