folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Facebook'a Girememe Sorunu



Facebook'a Girememe Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shivo
    shivo's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2008
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
    -----------------------------

    denedim hocam onda da aynı şey oldu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    shivo bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
    -----------------------------

    denedim hocam onda da aynı şey oldu.


    -----------------------------
    bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shivo
    shivo's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2008
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    shivo bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
    -----------------------------

    denedim hocam onda da aynı şey oldu.


    -----------------------------
    bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile.

    -----------------------------

    hiç hata falan yok hocam hidemyass'den giriyorum sağol herşey için.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    shivo bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    shivo bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    portable opera ile bir dene? ne kaybederiz? www.opera-usb.com/operausben.htm
    -----------------------------

    denedim hocam onda da aynı şey oldu.


    -----------------------------
    bi uyarı, bi hata falan da mı yok? o zaman gerçekten engellenmiş olabilir.Sağlam bi proxy ile gir, hızlı olanından.Fark etmezsin bile.

    -----------------------------

    hiç hata falan yok hocam hidemyass'den giriyorum sağol herşey için.


    -----------------------------

    sen sağol hocam bikaç tane daha reklamsız yazalım lazım olur
    http://www.webproxy.tw/

    http://air-proxy.com:82/

    http://www.webproxy.li/

    http://wydl.info/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    UltraSurf yazılımını deniyebilirsin giremiyeceği yer yok =)


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
Toplam Hit: 3007 Toplam Mesaj: 16