

Facebookgroup@Facebook.Com(Satılık Msn Adresi)
-
boşu boşuna uğraştırdı bizi 5 sayfa konu olmuş :P
-
bi hıyarlık madalyası şart bu arkadaşa muahahaha :D
-
VEXTA bunu yazdı:
-----------------------------
bi hıyarlık madalyası şart bu arkadaşa muahahaha :D
-----------------------------
sana da domateslik madalyası şart,ne güzel ben hıyar sen domates :D:D -
adam kargayı bülbül diye yutturacak zuhaha
-
info@google.com satıyorum aldığımda onaylıydı 1 tlden açılışı başlattım :D
-
T01G4 bunu yazdı:
-----------------------------
info@google.com satıyorum aldığımda onaylıydı 1 tlden açılışı başlattım :D
-----------------------------
:D imzan güzelmiş hoşuma gitti yoksa sana da laf sokardım, yazık olmasın dedim :D:D -
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Yeah bunu yazdı:
-----------------------------eklemek gelmedi mi lan kimsenin aklına...
alın işte böyle duruyor, kimse yemez yani; http://img2.pict.com/96/14/12/1284690/0/a.png
-----------------------------Çekirdek bir ailen varmış :|
-----------------------------orada zaten aileden 5 kişi falan var, gerisi yakın arkadaşlarım ondadır ki zaten "aile de var tabii" =))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------
Swool bunu yazdı:
-----------------------------
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------eklemek gelmedi mi lan kimsenin aklına...
alın işte böyle duruyor, kimse yemez yani; http://img2.pict.com/96/14/12/1284690/0/a.png
-----------------------------Çekirdek bir ailen varmış :|
-----------------------------orada zaten aileden 5 kişi falan var, gerisi yakın arkadaşlarım ondadır ki zaten "aile de var tabii" =))
hükümet hakkını yemiş kanka bence sen bi dahisin :D
----------------------------- -
sanırım gizli-kod ile yazılmış bi bot'sun :W
-
başta onaylı demiş özellikle sonrada bize artislik çekmeye devam etti yok onaylı aldım falan diye bence ban şart
Toplam Hit: 12206 Toplam Mesaj: 82