Facebookta Sayfa Açmak?
-
arkdaşlar 1 aydır filan kendimce birşeyler karalıyorum. yazıyorum. okutuukarımda beğendiler.
şimdi bu yazıları paylaşmak istiyorum.fakat takma bir isimle. facebook üzerinde bir sayfa açarak.
açtığım sayfayı benim açtığım belli olmasın istiyorum belli bir süre.
bunu nasıl yaparım. birde facede işte gruplar filan farklı kiminde katılıyorsun kiminde beğeniyorsun. hangisini tavsiye edersiniz birde hit almak için nasıl bir yol izlemeleyim ilk başta şöle bir 400 kişi filan beğense gerisi gelir zaten kendiliğinden?
bana tiyo vericek yada sayfasıdna bir iki gün de olsa reklamını yapıcak olabilen varmı?
sonra birde bu code lar filan görüyorum arkdaş listesini tavsiye etmek için yada kimi gruplar zorla beğendiriyolar sayfalarını filan falan biraz yardım edebilecek olan vamrı?
-
senin açtığın belli olmuyor zaten, yorumları sayfanın adıyla yapıyorsun. sayfa için söylüyorum bunu. beğenilen sayfadır, diğeri grup. grubun senin olduğu belli olur.
facebook.com/pages/create.php
-
Gel sana 2.5 milyonluk sayfada reklam çıkalım. 10K yapalım. pm ile detay atıyorum.
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Gel sana 2.5 milyonluk sayfada reklam çıkalım. 10K yapalım. pm ile detay atıyorum.
-----------------------------eywallah süper olur:)
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
Gel sana 2.5 milyonluk sayfada reklam çıkalım. 10K yapalım. pm ile detay atıyorum.
-----------------------------Pm olarak bilgilendirirmisin?
-
http://www.facebook.com/pages/Karalanba%C3%A7/168204142565
sayfayı oluşturmaya başladım arkadaşlar bir andanda elimdeki yazılarımı sıra ile giriyorum yorum beklerim eleştiri beklerim beğenenleri kabul ederim:) paylaşır rekalam yaparsanız çok sevinirim.
ama biraz karamsardır yazılar o yüzden bol kişide az eğenen çıkıcaktır anlıyorum
-
beğendik bakalım hayırlı olsun
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
beğendik bakalım hayırlı olsun
-----------------------------eywallah umarım beğenirsin yazıalrıda
-
Beğendim ben de. Hoş yazılar :)
-
sağolasın kardeşim.
-
O değilde, benimde bir sayfam var 2-3 yıl oldu, kalitesine göre en üstlerde, ama daha 1000 kişi olamadık.
Bu hep soru işareti oldu kafamda.
İlla Apps. mi yapmak lazım. Bazılarıda para istiyor o ayrı bir dert.
