Facebook'taki Yeni Bir Olay
-
beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)
-
dün tbtdeki müridlerle takıldığımız grupta paylaşmıştım bayadır varmış zaten bu olay anketle kafamızı dürtcek mark abimiz napalım kullanmayarak halletcez gerçi dün denemek için 4-5 anket yaptım bugün çıkmış hepsi iyiki küfür yazmamışım :D
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)
--------------------------bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:
-
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)
--------------------------bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:
-----------------------------hoca o değilde ben ne uygulama ne zart ne zurt girmedim tertemiz face kesnin bir uygulama başlatmışlardır ondandır :D
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
-----------------------------
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)
--------------------------bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:
-----------------------------hoca o değilde ben ne uygulama ne zart ne zurt girmedim tertemiz face kesnin bir uygulama başlatmışlardır ondandır :D
-----------------------------uygulama sanırım hacı bende arkadaşta gördüm katıldım bende cıktı...
-
birde msj sistemi değişmiş :s iğrenç bişe olmuş. gün içinde konuşulanların kayıtları tutuluyor msj bölümünde .xS
-
müridler hazır konu varken ben de bir şey sorayım.
ben facebook cahiliyim pek anlamam.
şimdi arkadaş listemde artık olmayan birine, daha doğrusu beni silen birisine msj attım
ancak gönderilen msjlara girdiğimde gönderdiğim msj açılmıyor, önizleme şeklide "falancayla senin aranda" yazıyor sadece
yoksa msjım iletimedi mi acaba ? bu normal mi ?
________________________edit: meseleyi öğrendim, sorun yokmuş :)
-
Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------
birde msj sistemi değişmiş :s iğrenç bişe olmuş. gün içinde konuşulanların kayıtları tutuluyor msj bölümünde .xS
-----------------------------o sistem bana vurmadı heralde bir tek.ayarı falan mı var acaba?
-
eğer uygulamasız olarak face e eklenirse
formspring.me yi içine aliyor diyebiliriz : )
-
ingilizce dili kullanan arkadaşlarla 2 aydır yiyişiyoruz o anket şeyinde türkçe kullananlara hiç gözükmüyodu
türkçeye yeni geldi duvar akışı bunlarla doldu doğal olarak :|tabi bazıları seçenek ekle şeyini kapamıyolar bizde pusuda beklediğimiz için olay malum :))
örnek :P
http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=162769620449608&qa_ref=qtshttp://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=142304582508042&qa_ref=ssp
