folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Facebook'taki Yeni Bir Olay



Facebook'taki Yeni Bir Olay

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    dün tbtdeki müridlerle takıldığımız grupta paylaşmıştım bayadır varmış zaten bu olay anketle kafamızı dürtcek mark abimiz napalım kullanmayarak halletcez gerçi dün denemek için 4-5 anket yaptım bugün çıkmış hepsi iyiki küfür yazmamışım :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)


    --------------------------

    bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)


    --------------------------

     

    bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:


    -----------------------------

    hoca o değilde ben ne uygulama ne zart ne zurt girmedim tertemiz face kesnin bir uygulama başlatmışlardır ondandır :D


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeZaRLiK_BeKcisi
    MeZaRLiK_BeKcisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    MeZaRLiK_BeKcisi bunu yazdı:
    -----------------------------

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler bende yok öyle birşey illa takıntınız varsa o butona satayım faceyi taksitle ödersiniz :)


    --------------------------

     

    bendede cıktı alan olursa sen sat hacı (:


    -----------------------------

     

    hoca o değilde ben ne uygulama ne zart ne zurt girmedim tertemiz face kesnin bir uygulama başlatmışlardır ondandır :D


    -----------------------------

    uygulama sanırım hacı bende arkadaşta gördüm katıldım bende cıktı...


    SöyLeyecek çoK sözüm vardı , ancak hepsi yarım kaLdı . neLer ummuştum hayattan eLimde neLer kaLdı .. ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    birde msj sistemi değişmiş :s iğrenç bişe olmuş. gün içinde konuşulanların kayıtları tutuluyor msj bölümünde .xS


    Zehirrr . . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    müridler hazır konu varken ben de bir şey sorayım.

    ben facebook cahiliyim pek anlamam.

    şimdi arkadaş listemde artık olmayan birine, daha doğrusu beni silen birisine msj attım

    ancak gönderilen msjlara girdiğimde gönderdiğim msj açılmıyor, önizleme şeklide "falancayla senin aranda" yazıyor sadece

    yoksa msjım iletimedi mi acaba ? bu normal mi ?


    ________________________

    edit: meseleyi öğrendim, sorun yokmuş :)


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    Sezpanhe bunu yazdı:
    -----------------------------

    birde msj sistemi değişmiş :s iğrenç bişe olmuş. gün içinde konuşulanların kayıtları tutuluyor msj bölümünde .xS


    -----------------------------

    o sistem bana vurmadı heralde bir tek.ayarı falan mı var acaba?


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    eğer uygulamasız olarak face e eklenirse

    formspring.me yi içine aliyor diyebiliriz : )

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    ingilizce dili kullanan arkadaşlarla 2 aydır yiyişiyoruz o anket şeyinde türkçe kullananlara hiç gözükmüyodu

    türkçeye yeni geldi duvar akışı bunlarla doldu doğal olarak :|

     

    tabi bazıları seçenek ekle şeyini kapamıyolar bizde pusuda beklediğimiz için olay malum :))


    örnek :P

    http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=162769620449608&qa_ref=qts

    http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=142304582508042&qa_ref=ssp


    (:
Toplam Hit: 4153 Toplam Mesaj: 22