Facebook'un Sunucu Binası
-
çok güzel duruyo.. iyi para yatırılmış valla :D
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
Burayı bombalasak facebook açılırmı :D
-----------------------------zuhahaa
-
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------
bence daha var o kadar resim video vs bu sunuculara sığarmı ?
-----------------------------her biri 1 petabyte lık raid 6 ünitelerse niye sığmasın
Toplam Hit: 2721 Toplam Mesaj: 14
