folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Fake Tahribat Script (ASP)



Fake Tahribat Script (ASP)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    WALLACEs bunu yazdı:
    -----------------------------
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    aha sonunda a.q : )

    o kadar yalvarttıydın lan : ) vercem sonunda deseydin ya :D


    -----------------------------
    ısrarcılardan ilki sensin zaten ondan yayınladım
    -----------------------------

    öncelikle WALLACEs sonra amele_2 ye tsk. ediyorum bu cin malı tbt için.. baya guzel olmuş bu arada : ) inceledikce insandan "oha", "yuh" "çüş" tarzı sesler cıkıyor :)


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    alternatif link http://www.kolaydosya.com/10JYUHRB77NU/Fake_Tahribat__WALLACEs.zip

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    siz yinede, taklitlerimizden sakının..... :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    kurdum admin yaptım kendimi :D:D:D:D çakma tbt de çıktı ya helal yani

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    tahribatın da çakmasını yaptınız ya daha ne diyim :D

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasram
    hasram's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek

    WALLACEs Süpersinde walla ben pek beğenmedim nie yalan söyliyim ama emeğine de saygılıyım

    bi de cw nin fakesi olsa ne daşşaq olurdu ama :))

    siteleri dövüştürürdüq :))


    okul okumadım ki ne imzası aLLa aLLa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    hasram bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs Süpersinde walla ben pek beğenmedim nie yalan söyliyim ama emeğine de saygılıyım

    bi de cw nin fakesi olsa ne daşşaq olurdu ama :))

    siteleri dövüştürürdüq :))


    -----------------------------
     webwizz kur azcık mıncıkla :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasram
    hasram's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek
    ahh ahh webwiz mıcıqlamayı bilsem zaten mıncıkliyacam ama bilmiyom mıncıklamayı :D

    okul okumadım ki ne imzası aLLa aLLa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    nickimyok bunu yazdı:
    -----------------------------
    hasram bunu yazdı:
    -----------------------------

    WALLACEs Süpersinde walla ben pek beğenmedim nie yalan söyliyim ama emeğine de saygılıyım

    bi de cw nin fakesi olsa ne daşşaq olurdu ama :))

    siteleri dövüştürürdüq :))


    -----------------------------
    webwizz kur azcık mıncıkla :D
    -----------------------------

    Wuhahaha iso dogru soyluyor kur webwiz fake falanda degil gercek CW'nin scripti sana :D

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    süper ya:D

    ...
Toplam Hit: 9174 Toplam Mesaj: 48