Falakacı Kargocu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antichrist
    antichrist's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2021
    Erkek

    Haber hit getirsin diye çarpıtılmıştır diye düşünüyorum. Kadınlar muhtemelen escort. Olaya fantezi katmış sadece. Muhtemelen bundan sonrası pompa işleri. Twitter'da bölge ismi yazıp aratmanız yeterlidir. Her ilde ilçede dolu böyleleri. 

    Ha bir de swinger, karısını kocasını pazarlayan falan da oldukça yaygın bizim memlekette. Çok göze çarpan "grup sex" haberleriyle çıkıyor tek tük, gerisi devam :)

    antichrist tarafından 06/Eyl/21 17:57 tarihinde düzenlenmiştir

    ~
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SuperKedi
    SuperKedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2020
    Dişi

    Akp'nin kalesi olan Kayseri'de gerçeklemiş hadise. Adam tam bir saykoda kadınlar hiç mi korkmadı düşünmedi tecavüz edilip öldürülebilicekleri ihtimalini? 250-500 liraya mahcup bırakacak ne çaresizlik yaşadınız haysiyetinizi gururunuzu hiçe sayacak derecede. Bunu da gözaltına alip salarlar ama merak etmeyin. Hep öyle oluyor.


    Belki zaman her şeyin ilacıdır. Belki de bazılarının dediği gibi içtikçe seni daha da sarhoş eden zehirli bir şaraptır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Ulan bide bize laf ediyorlar..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Swinger, fetish muhabbetleri yapan insanların konuya giriş şekline dikkat edin. Ya sizi ya karınızı sikmeye, dövmeye meyilli olup nabız yoklarlar genelde. 

    Esrar vs içenler de aynı şekilde yapar.

     

    Nasıl yapoyalaearrrr yaaa diye başlayıp karşıdan olumlu bir cümle beklerler muhabbete girebilmek için. 


    ARAP İSTİLASI'na dur demek için Zafer Partisi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Erkek halimle beni bi kadın bağlasa, seni kırbaçlayacam sonra sana para cerecem dese benim nefesim daralır yapamam. Tamam fantazi, fetiş falan ama yani bağlamak nedir. Fakirliğin gözü kör olsun adamın ağzına s.çıyor.


    the man who gets tired after eating a ban
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    forumda götüne ananas sokan var. bu hiç ilginç gelmedi. 

    Yok artık :|


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı

    forumda götüne ananas sokan var. bu hiç ilginç gelmedi. 

    Yok artık :|

    Ben biliyorum kim olduğunu elimde kanıtlarıda var .

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    SuperKedi bunu yazdı

    Akp'nin kalesi olan Kayseri'de gerçeklemiş hadise. Adam tam bir saykoda kadınlar hiç mi korkmadı düşünmedi tecavüz edilip öldürülebilicekleri ihtimalini? 250-500 liraya mahcup bırakacak ne çaresizlik yaşadınız haysiyetinizi gururunuzu hiçe sayacak derecede. Bunu da gözaltına alip salarlar ama merak etmeyin. Hep öyle oluyor.

    'Akpnin kalesi kayseri' ile ne alakası var süzme misin sen ? Heryerde olabilecek yaşanabilecek bişey absürt absürt konuşma !!!

    Parti vs savunmuyorum işi oraya bağlaman salakça 

    Ayrıca diğer söylemlerine bende katılıyorum. 

     


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Herifin dalga kalkmiyo herhalde kadinlari bu sekilde inleterek tatmin oluyor.

    Ama yanlis da tahmin etmis olabilirim bilmem belki adamin cinsel fantezi dunyasi cok zengindir.

    Belki denesek bize de haz verir. Hep baskici toplum iste duz adam olup cikmisiz amk. 

     

     


    tabi lan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    tarzan bunu yazdı

    gecen amazonun kargocusu daha eve gelmeden aradi. Getireceksin demisim, kac yasinda adammis, emir kipi kullanmisim gerekcesiyle giderken asansoru bozmus ((: Bu siralar kargocularla ugrasmayin Kolilerde ne tasiniyorsa bu adamlarda kafa beyin kalmiyor.

    bunu at ona :P 

    Okuyup masa basi is basinda kazandigim 2 katini 3 kati az surede kazanıyorum o nasil olacak :)


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 4183 Toplam Mesaj: 37
cinsel taciz kargocu