Fan Ses Yapıyor
-
arkadaşın dediği gibi yağ meselesini deneyin. farkı göreceksiniz.. ellam :d iki tane çarpmak benimkide işe yaramadı ortak.
-
Kırarım bi yerini diye tırmıştım ama oldu yav ses mes yok. Nazar değmesin
-
=) benim de ses yapıyodu bi ara 1 sa. falan açık kalınca yanında motor çalışıomuş gibi ses çıkıyodu
çözüm : bilgisayar açılırken bios ayarlarına gir fanı düşür :D yane temizlemeye falan gerek yok sonra ses falan kalmıyo
-
benim de LG CD raytır var,52X te CD yazarken sanki spirelle demir keser gibi ses çıkıyo allah muhafaza ya uçacak,ya kasayı kesecek kaçacak...
-
antivir-US bunu yazdı:
-----------------------------
benim de LG CD raytır var,52X te CD yazarken sanki spirelle demir keser gibi ses çıkıyo allah muhafaza ya uçacak,ya kasayı kesecek kaçacak...
-----------------------------ahaheeeu :D
-
walla vurunca düzelen cinsten bir sorunsa soutucuyu değiştir
ben öyle yaptım şahsen
-
lkereng53 bunu yazdı:
-----------------------------
cevap:)
ses çıkaran fanın arkasındaki yapışkan kâğıdı çıkarın
orda delik wwar ona yağ dökün (abartmayın)
sonra yapışkanı geri yapıştırın
----------------------------- -
Hocam Sen Sen Ol Sakın Yağ Falan Dökme:D Yoksa İşlemcin Yağ İÇinde Kalır Yan Aptdekı Arkadas Aynen Yağ Dökmüş ve İşlemci vs Kart Yuvaları: Yağ İçinde.. Tinerle Yıkadık .. Takıyoruz.. 2 Saat Sonra Söktugumuzde Yıne Aynı Sey..En Son Dünde Kadıkoye Gidip Philips Degreaser Celaner Sprey Aldık.. Ancak Öyle Cıktı.. Gerci Yağ Zarar Vermıyormus Ama Olsun Sen Yınede: Yağlama Yapma:
Toplam Hit: 3850 Toplam Mesaj: 19
