Fan Uçak Motoru Gibi
-
s.a hocalar büyük sorun var :D
geçen gün ulan anakart falan toz yuvasına döndü temizleyim dedim.
2-3 ton toz çıktı onları hallettim.
ama temizlemeden öncede sonrada fandan ses çıkıyor deli gibi.
bilgisayarda 3 fan var işlemci-kasa-güçkaynağı fanı.
sıcaklık değerlerimde normal everest ile baktım.
bu arada ilk açılırken fena ses çıkıyo 2-3 yumruk atıyorum geçmezse sürekli yer değiştirerek tekme tokat dalıyorum sonra ses kesiliyo şuanda çok az bi ses var.
bu arada sorun sanırsam büyük ihtimal kasanın fanından.
önüne takılan bişey yok.
fan dönerken tornavidanın ucunu soktummu ses kesiliyo uzun süre gelmiyo :D
edit.
ses tiz bişey değil hani çamaşır makinesi gibi :D
kalın bi ses sanırsam kasayı sarsıyoda olabilir.
bide içinde su olsa çamaşırları kasaya atıcam o derece :D
-
Bir damla motor yağı işini görücektir
-
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Bir damla motor yağı işini görücektir
-----------------------------tam olarak nereye döküyüm hocam?
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Bir damla motor yağı işini görücektir
-----------------------------tam olarak nereye döküyüm hocam?
-----------------------------
gövdesine tam ortasına -
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Bir damla motor yağı işini görücektir
-----------------------------tam olarak nereye döküyüm hocam?
-----------------------------
gövdesine tam ortasına
----------------------------- -
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Bir damla motor yağı işini görücektir
-----------------------------tam olarak nereye döküyüm hocam?
-----------------------------
gövdesine tam ortasına
-----------------------------hocam donanımda pek iyi değilimdirde .zeytinyağı döksem olurmu :D
http://i33.tinypic.com/206kfus.jpg
fan bu.
en soldaki
hocam sizi biraz yorucam ama ben bunun neresine döküyüm.
ön yüzden mi döküyüm yoksa bu fotoğrafı çektiğim tarafındanmı.
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
casey bunu yazdı:
-----------------------------
Bir damla motor yağı işini görücektir
-----------------------------tam olarak nereye döküyüm hocam?
-----------------------------
gövdesine tam ortasına
-----------------------------hocam donanımda pek iyi değilimdirde .zeytinyağı döksem olurmu :D
http://i33.tinypic.com/206kfus.jpg
fan bu.
en soldaki
hocam sizi biraz yorucam ama ben bunun neresine döküyüm.
ön yüzden mi döküyüm yoksa bu fotoğrafı çektiğim tarafındanmı.
-----------------------------O fanı sök diğer yüzündeki kısımda çıkartma olucaktır onu sıyır tam gövdesine bi damla dök elinle biraz fanı çevir geri yapıştır çıkartmayı.
-
evy hocalar sökme riskini almadım donanımda iyi değilimdir yani az çok yaparım ama garantiye zeval gelmesin diye dokunmadım :)
şırıngayla bastım yağı :D
böyle bi sorunu olan düşünmeden şırıngaya çeksin yağı.
fanın her tarafına yağ sürdüm uçlarına bile şimdi bilgisayarın sıcaklığıda düştü :D
46dan 38 e düştü ısı.
eyv hocalar sağolun :)
-

-
zeytın yağı işi hallederse bende dökeyim bari :) normal yemek yağıda olur mu..
-
ya yuh ya bu kadar olur :) Hoca yeminle bi an beni tarif ediyon zannettim hatta nickine baktım acaba bu konuyu ben mi açtım diye..Aynı problem bendede vardı güç kaynağı fanından geliyodu ses ben kibrit çöpü sokuyodum bazen susuyodu bazen devam ediyodu falan..Bi günü anakartı değiştirttim tamirciye dedim böle böle naparız buna..Silah yağı koydu biraz yağ gibi kayıyo şimdi fan tık yok :D
