Fan"In Biri Bozuk!
-
tamam saolun.
-


3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı
10,90 YTL + 3-5 ytl kargo.Kendim kullanıyorum bi kampanya sitesinden 2 tane istemiştim.
Sadece çook sessiz ortamlarda çalışınca sesi vınnnn diye fark ediliyor onun dışında oldukça iyi.
soğutması da iyi.
Tavsiye ederim.
Stokta var mı diye mesaj çekeyim mi firmaya ?
edit :
biraz oyuncak gibi o kadar :D
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------


3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı
10,90 YTL + 3-5 ytl kargo.Kendim kullanıyorum bi kampanya sitesinden 2 tane istemiştim.
Sadece çook sessiz ortamlarda çalışınca sesi vınnnn diye fark ediliyor onun dışında oldukça iyi.
soğutması da iyi.
Tavsiye ederim.
Stokta var mı diye mesaj çekeyim mi firmaya ?
edit :
biraz oyuncak gibi o kadar :D
-----------------------------çek hocam çek harbi 10 ytl falansa alıorum hemen :D,bu arada bi önceki sayfada ben de soru sordum kimse sallamamış amk
-
oo manyak bişi.
-
kaç kişi istiyor :D
-
Pek yazmıyorum forumda ama baktım herkes bu alete balıklama dalmış gönlüm elvermedi söyleyeyim dedim. Benim laptopa aldım buna benzer bir şey alttan fan yani. Hiçbir şeye yaramadı benden söylemesi fazla heveslenmeyin bence. Donanımdan anlayan biri ne kadar işe yarayıp yaramadığını anlamalı zaten bende bi ümit aldım laptop ha bire ısınıp kapanıyordu. Karar sizin genede belki bu işe yarar.
-
SwmeRt bunu yazdı:
-----------------------------
Pek yazmıyorum forumda ama baktım herkes bu alete balıklama dalmış gönlüm elvermedi söyleyeyim dedim. Benim laptopa aldım buna benzer bir şey alttan fan yani. Hiçbir şeye yaramadı benden söylemesi fazla heveslenmeyin bence. Donanımdan anlayan biri ne kadar işe yarayıp yaramadığını anlamalı zaten bende bi ümit aldım laptop ha bire ısınıp kapanıyordu. Karar sizin genede belki bu işe yarar.
-----------------------------çok sessiz olan laptopumun sesini 2 katına çıkarsada , en basitinden bende gösterdiği etkiyi söyleyeyim.
6-7 peş peşe , genelde günde 10-12 saat açık bıralkıyorum aleti.
cooler den önce bileklerim yanıyordu klayvede yazı yazarken falan.şimdi çok daha rahatım.
Zaten memnun kalmazsanız şartsız şurtsuz iade alınıyor benim bildiğim.geri vermek için , ürünü alacak kargo kuryesi kapınıza kadar geliyor..
zaten 10 ytlilk şeyden nekadar beklenti olabilir ki..
edit : sesi 2 katına çıkarıyor falan diyorum da , masaüstü pcmin yarısı kadar ses çıkmıyor toplamda.yanıltmasın yani kimseyi..normal bir fan sesi..
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------


3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı
10,90 YTL + 3-5 ytl kargo.Kendim kullanıyorum bi kampanya sitesinden 2 tane istemiştim.
Sadece çook sessiz ortamlarda çalışınca sesi vınnnn diye fark ediliyor onun dışında oldukça iyi.
soğutması da iyi.
Tavsiye ederim.
Stokta var mı diye mesaj çekeyim mi firmaya ?
edit :
biraz oyuncak gibi o kadar :D
-----------------------------
el insaf :D
bunu kullanmak cihazı kullanım süreni doğrudan etkileyecektir haberin olsun -
NoName bunu yazdı:
-----------------------------çok sessiz olan laptopumun sesini 2 katına çıkarsada , en basitinden bende gösterdiği etkiyi söyleyeyim.
6-7 peş peşe , genelde günde 10-12 saat açık bıralkıyorum aleti.
cooler den önce bileklerim yanıyordu klayvede yazı yazarken falan.şimdi çok daha rahatım.
Zaten memnun kalmazsanız şartsız şurtsuz iade alınıyor benim bildiğim.geri vermek için , ürünü alacak kargo kuryesi kapınıza kadar geliyor..
zaten 10 ytlilk şeyden nekadar beklenti olabilir ki..
edit : sesi 2 katına çıkarıyor falan diyorum da , masaüstü pcmin yarısı kadar ses çıkmıyor toplamda.yanıltmasın yani kimseyi..normal bir fan sesi..
-----------------------------Bu biraz daha güzel bir şeye benziyor benim aldığımdan. Ben kararları etkilemeyeyim madem sen denemişsin.
İşe yarıyordur o zaman. Benim aldığım hiç bi işe yaramadı yani laptop gene ısınıp kapanıyordu elimin falan yanma
olayı değil elim falan yanmıyordu yani. Direk kapanıyordu...
-
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
NoName bunu yazdı:
-----------------------------


3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı
10,90 YTL + 3-5 ytl kargo.Kendim kullanıyorum bi kampanya sitesinden 2 tane istemiştim.
Sadece çook sessiz ortamlarda çalışınca sesi vınnnn diye fark ediliyor onun dışında oldukça iyi.
soğutması da iyi.
Tavsiye ederim.
Stokta var mı diye mesaj çekeyim mi firmaya ?
edit :
biraz oyuncak gibi o kadar :D
-----------------------------
el insaf :D
bunu kullanmak cihazı kullanım süreni doğrudan etkileyecektir haberin olsun
-----------------------------iyi yönde mi kötü yönde mi?
