folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Favori Arabanız Nedir? Neden??



Favori Arabanız Nedir? Neden??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Symbian
    Symbian's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek

    ısde benm wazgecılmez faworım

    nedenı ısde bır klasık olmasna ragmen yetrnce hzlı..

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    kesinlikle kanatları olan bir araba=)

    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    el arabası daha ilkel

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CchaatlakkK
    CchaatlakkK's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Dişi
    peugeot 407 siyah... hayalimdeki araba yanımdan geçince bön bön bakıp ahh çekiyorum sürekli.. karizması şekli herşeyiyle yıkıyor ortalığı bence..

    Ümit en son kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır.. F.Nietzche
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

     

    Teknik Bilgileri görebilmek için Acrobat Reader'in bilgisayarınızda yüklü olması gerekiyor. Bilgisayarınızda Acrobat Reader yoksa bu linkten ücretsiz olarak download edebilirsiniz.

    • 100 PS, 3000 cc, Güçlü Nissan motor • Yüksek çekiş gücü • Süper yakıt ekonomisi
    • 3150 kg. azami yüklü ağırlık • Yaygın servis ve yedek parça ağı • Minimum işletme maliyeti

     

    Bence BMC 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seriouserror
    seriouserror's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    mitsubishi evo ıx. ama evo x daha güsel. "ralli aracının caddey dökülmüş hali" 

     

     


    SeRiousErRoR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    http://www.araba-resimleri.net/data/media/140/Audi_S5.jpg

    ayrıca s5 de alınası :|


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek
    oull bunu yazdı:
    -----------------------------

    ısde benm wazgecılmez faworım

    nedenı ısde bır klasık olmasna ragmen yetrnce hzlı..

     


    -----------------------------

    67 mustang shellby gt 500   hayalim be ölmeden bu arabaya binecem ne şekilde olursa olsun


    Dur be kadınnnn....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serenat
    serenat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    benim arabam audi a6 1,8bt 225hp 2 senedir biniyom masallah sorun yok...ama nissan 350z almayi dusunuyorum!

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    http://img243.imageshack.us/img243/9356/subaruracerbv0.jpg

    Nedeni.. Üzerinde Köpek Gibi Bir Motora Sahip Olması.)
Toplam Hit: 21197 Toplam Mesaj: 53