Favori Arabanız Nedir? Neden??
-
ısde benm wazgecılmez faworım
nedenı ısde bır klasık olmasna ragmen yetrnce hzlı..

-
kesinlikle kanatları olan bir araba=)
-
el arabası daha ilkel
-
peugeot 407 siyah... hayalimdeki araba yanımdan geçince bön bön bakıp ahh çekiyorum sürekli.. karizması şekli herşeyiyle yıkıyor ortalığı bence..
-
-
mitsubishi evo ıx. ama evo x daha güsel. "ralli aracının caddey dökülmüş hali"
-
http://www.araba-resimleri.net/data/media/140/Audi_S5.jpg
ayrıca s5 de alınası :|
-
oull bunu yazdı:
-----------------------------ısde benm wazgecılmez faworım
nedenı ısde bır klasık olmasna ragmen yetrnce hzlı..

-----------------------------67 mustang shellby gt 500 hayalim be ölmeden bu arabaya binecem ne şekilde olursa olsun
-
benim arabam audi a6 1,8bt 225hp 2 senedir biniyom masallah sorun yok...ama nissan 350z almayi dusunuyorum!
-
http://img243.imageshack.us/img243/9356/subaruracerbv0.jpg
Nedeni.. Üzerinde Köpek Gibi Bir Motora Sahip Olması.)
Toplam Hit: 21197 Toplam Mesaj: 53


