folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Fedora 19 Ve Akabinde Wireless'ın Enable Edilmemesi



Fedora 19 Ve Akabinde Wireless'ın Enable Edilmemesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    arkadaşlar dün fedora kurdum dvd versiyonunu 4. bilmem kaç gb lık fakat ne setup ekranında nede sistem kurulduktan sonra wireless aktif edilmiyor yönetim kısmında butonla aktif etmeye çalışıyorum oda çalışmıyor güç seçeneklerine felan baktım oda yok nasıl yapabiliriz ? ingilizce sayfalarda 1 şeyler okudum fakat hep farklı farklı şeyler demişler

     

     

    pc de 2 tane wireless kartı var teki usb_wireless = rtl8187

    diğeri ise intel centrino wireless n mi öyle birşey işte :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    iwconfig sonucu :

    ifconfig sonucu

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Up 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Up :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Gececi tayfa için up :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    wireless daha once herhangi bir linux uzerinde calisti mi hoca? baska bi live distro uzerinde calisip calismadigina bakmissindir umarim

    iwlist scan AP gosteriyor mu ?

    wpa_supplicant , wpa_client calisiyor mu ?

     -

    ifconfig wlan0 up

    lspci | grep less

     

    + bende fedora 20 demodan bunu denedim http://tahribat.com/Forum-Fedora-20-Vs-Hanthana-19-1-Ssd-Harddisk-Kombinasyonu-186649/

    hojucuk tarafından 02/Ara/13 08:31 tarihinde düzenlenmiştir

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Mint de felan çalışıyor hocam ama rtl8187 olduğundan sıkıntı çkıyor kopmalar vs. bugün 18 indirdim fedora 18 ondada aynı sorun :) daha install ekranında wireless ı açamıyorum o buton deactive sanki yani on a getiriyorum tekrar off 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Wlan0 up u zaten yemiyor böyle bir aygıt yok diyor :) iwlist den baktım mac80211 yazıyor neyse up vs. yaptım bu sefer rfkill den dolayı izin verilmiyor dedi daha sonra bende rfkill den unblock list yapayım dedim oda yemedi neden ? rfkill paketi yüklü değilmiş neden ? internet yok nasıl yükliycem :)

     

    neyse belki flashdan kurulum yapıyorum diye ve kullandığım programdan dolayı böyle birşey yapıyor olabilir şimdi unetbootin ile atıcam daha önce oğuz kırat'ın usbtransfer programıyla yapıyordum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    URL output ne diyor bak bakalim "fpaste --sysinfo"


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    hoca yoksun herhalde??? .. fpaste linkini gorelim bi,

    2 saniyelik komut mutamediyen tum sorunlarin altindaki nedenleri sunuyor


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hocam denemeye firsatim olmadi fakat ubuntuyada kurmadan baktim kablosuz baglanti donanimsal anahtarla kapatilmis diyo 

    Bu arada fpaste diye bisey yok hocam terminalde en azindan ubuntu da

    0x656e tarafından 03/Ara/13 23:08 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1884 Toplam Mesaj: 15