

Fedora 19 Ve Akabinde Wireless'ın Enable Edilmemesi
-
arkadaşlar dün fedora kurdum dvd versiyonunu 4. bilmem kaç gb lık fakat ne setup ekranında nede sistem kurulduktan sonra wireless aktif edilmiyor yönetim kısmında butonla aktif etmeye çalışıyorum oda çalışmıyor güç seçeneklerine felan baktım oda yok nasıl yapabiliriz ? ingilizce sayfalarda 1 şeyler okudum fakat hep farklı farklı şeyler demişler
pc de 2 tane wireless kartı var teki usb_wireless = rtl8187
diğeri ise intel centrino wireless n mi öyle birşey işte :)
-
iwconfig sonucu :

ifconfig sonucu

-
Up
-
Up :)
-
Gececi tayfa için up :)
-
wireless daha once herhangi bir linux uzerinde calisti mi hoca? baska bi live distro uzerinde calisip calismadigina bakmissindir umarim
iwlist scan AP gosteriyor mu ?
wpa_supplicant , wpa_client calisiyor mu ?
-
ifconfig wlan0 up
lspci | grep less
+ bende fedora 20 demodan bunu denedim http://tahribat.com/Forum-Fedora-20-Vs-Hanthana-19-1-Ssd-Harddisk-Kombinasyonu-186649/
hojucuk tarafından 02/Ara/13 08:31 tarihinde düzenlenmiştir -
Mint de felan çalışıyor hocam ama rtl8187 olduğundan sıkıntı çkıyor kopmalar vs. bugün 18 indirdim fedora 18 ondada aynı sorun :) daha install ekranında wireless ı açamıyorum o buton deactive sanki yani on a getiriyorum tekrar off
-
Wlan0 up u zaten yemiyor böyle bir aygıt yok diyor :) iwlist den baktım mac80211 yazıyor neyse up vs. yaptım bu sefer rfkill den dolayı izin verilmiyor dedi daha sonra bende rfkill den unblock list yapayım dedim oda yemedi neden ? rfkill paketi yüklü değilmiş neden ? internet yok nasıl yükliycem :)
neyse belki flashdan kurulum yapıyorum diye ve kullandığım programdan dolayı böyle birşey yapıyor olabilir şimdi unetbootin ile atıcam daha önce oğuz kırat'ın usbtransfer programıyla yapıyordum
-
URL output ne diyor bak bakalim "fpaste --sysinfo"
-
hoca yoksun herhalde??? .. fpaste linkini gorelim bi,
2 saniyelik komut mutamediyen tum sorunlarin altindaki nedenleri sunuyor
-
Hocam denemeye firsatim olmadi fakat ubuntuyada kurmadan baktim kablosuz baglanti donanimsal anahtarla kapatilmis diyo
Bu arada fpaste diye bisey yok hocam terminalde en azindan ubuntu da
0x656e tarafından 03/Ara/13 23:08 tarihinde düzenlenmiştir