Fenerbahçe - Beşiktaş
-

-
Enquinx35 bunu yazdı

valla içinize siniyorsa sevinin :D Ben Galatasaraylıyım ama maç 8jk nin hakkıydı :) Bi de bu fener her derbide bi kırmızıya neden oluyorlar valla futbolcular yep yeni hani derbi ruhu yok hiçbirinde ama karakterleri derbilerde birden bozuluyor.. Aziz mi fitliyor aykut mu bilmiyorum ama karakterden yoksun oynuyorlar. Hele şu eskilerden emre gavatının baroşun ayağını kırdığı pozisyon yokmu... neyse.. Hakem olmayaydı alamazdınız :)
-
Enquinx35 bunu yazdı


sahi sizin kaç sene oldu
-
DaSpOnGe bunu yazdıEnquinx35 bunu yazdı


sahi sizin kaç sene oldu

-
Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.
Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.
Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.
Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.
Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.
-
patata bunu yazdı
Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.
Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.
Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.
Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.
Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.
beyler siktir edin toplu ban yiyecez aq sitede futbol yasak yoksa herkes şuraya destan yazardı.
-
patata bunu yazdı
Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.
Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.
Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.
Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.
Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.
hav hav hav. aç kupa sayına galibiyet sayına malubiyet sayına bak öyle havla. senin altında bez bağlı olduğu n yıllara git bi bak.
-
https://www.tahribat.com/Kurallar
- Forumlarda futbol ile ilgili konuların açılması yasaktır. Aksi taktirde "Altıncı Sınıf Ceza" uygulanır. [Link]
iste bu forumda futbol bu yuzden yasak. cunku muhabbetin sonunda illa bir ezik takimin ezik taraftari diger ezik takimin ezik taraftarina ezikce bir laf etmek zorunda hissediyor...
neden acaba ?
garga tarafından 26/Eyl/17 17:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Modları konuya davet ediyorum
