folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Fenerbahçe - Beşiktaş



Fenerbahçe - Beşiktaş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enquinx35
    Enquinx35's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2016
    Erkek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    Enquinx35 bunu yazdı

    valla içinize siniyorsa sevinin :D Ben Galatasaraylıyım ama maç 8jk nin hakkıydı :) Bi de bu fener her derbide bi kırmızıya neden oluyorlar valla futbolcular yep yeni hani derbi ruhu yok hiçbirinde ama karakterleri derbilerde birden bozuluyor.. Aziz mi fitliyor aykut mu bilmiyorum ama karakterden yoksun oynuyorlar. Hele şu eskilerden emre gavatının baroşun ayağını kırdığı pozisyon yokmu... neyse.. Hakem olmayaydı alamazdınız :)


    next next next install
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Enquinx35 bunu yazdı

     

    sahi sizin kaç sene oldu 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enquinx35
    Enquinx35's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2016
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı
    Enquinx35 bunu yazdı

     

    sahi sizin kaç sene oldu 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patata
    patata's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2017
    Erkek

    Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.

    Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.

    Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.

    Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.

    Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.


    Tahtam eksik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    patata bunu yazdı

    Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.

    Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.

    Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.

    Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.

    Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.

    beyler siktir edin toplu ban yiyecez aq sitede futbol yasak yoksa herkes şuraya destan yazardı.


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Enquinx35
    Enquinx35's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2016
    Erkek
    patata bunu yazdı

    Siktir amk ergeni, beinsports maçlar izlensin diye fenevi yarışmaya ortak etti bu kadar basit.

    Yoksa geçen sene ziraat türkiye kupasını feneve vermek için yine aynı orospu çocuğu hakemi kullanan tff yine aynı hakemi atamazdı.

    Aynı hakeme 2 maç üstüste aynı maç bile verilmiyor amk.

    Neyse sevinin geçen sene gibi böyle sizin için büyük, bizim için küçük şeylerle. Sezon sonunda yine kupayı alırız nasıl olsa, siz de 8-0 demeye devam edersiniz.

    Gariplerim geçmişle yaşamak zorunda kaldılar.

    hav hav hav. aç kupa sayına galibiyet sayına malubiyet sayına bak öyle havla. senin altında bez bağlı olduğu n yıllara git bi bak.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    https://www.tahribat.com/Kurallar

    • Forumlarda futbol ile ilgili konuların açılması yasaktır. Aksi taktirde "Altıncı Sınıf Ceza" uygulanır. [Link]

    iste bu forumda futbol bu yuzden yasak. cunku muhabbetin sonunda illa bir ezik takimin ezik taraftari diger ezik takimin ezik taraftarina ezikce bir laf etmek zorunda hissediyor...

    neden acaba ?

     

    garga tarafından 26/Eyl/17 17:39 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    Modları konuya davet ediyorum


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
Toplam Hit: 5391 Toplam Mesaj: 30
fb bjk