folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Fifa 2011 - Demo



Fifa 2011 - Demo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek



    Producer: EA Sports
    Platform: PC,XBOX360,PS3,PS2,PSP,Nintedo DS,Wii
    Distribuitor: Electronic Arts
    Genre: Sport
    Launch Date: 28-Sept-2010


    FIFA 11 reinvents player authenticity – on and off the ball – for every
    position on the pitch. All-new Personality+ sees individual abilities reflected in game,
    allowing clear differentiation for every player. Real Madrid’s Kaka will deliver crisp,
    creative passes, Barcelona’s Andres Iniesta will utilize tighter turns and close control
    to dribble through defenses, Manchester United’s Wayne Rooney will hold off
    defenders and strike shots from distance with pace, and top-flight defenders like
    Giorgio Chiellini of Juventus will anticipate, predict and react to offensive players to
    win back possession. Building on the FIFA 10 gameplay that won 50 sports game of
    the year awards, FIFA 11 introduces new Pro Passing where pass accuracy is
    determined by a gamer’s ability on the control pad, and player skill, situation and
    urgency on the pitch.









    http://hotfile.com/dl/69583624/7ca414d/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part1.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583622/4d79daf/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part2.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583620/a2c566a/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part3.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583625/ee99f50/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part4.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583621/75e8a95/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part5.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583623/ea59134/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part6.rar.html
    http://hotfile.com/dl/69583618/84f6bb0/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part7.rar.html


    http://x7.to/o4kqwo/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part2.rar
    http://x7.to/nfmohx/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part3.rar
    http://x7.to/vokmoz/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part1.rar
    http://x7.to/ma0hwa/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part6.rar
    http://x7.to/4swkk7/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part4.rar
    http://x7.to/f14x18/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part5.rar
    http://x7.to/484het/FIFA.2011.DEMO.DepoDepo.FR.FenomeN.part7.rar


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    ayar arayüzü pes inki gibi olmuş ayrı bir config dosyası var oyun içinde ayar yapamadım.Kontroller felan ordan hep.Yalnız cech arkadan ne kadar çelimsiz yapmışlar soğudum oyundan anında pes süper olacak gibi.Demosu gayet iyi fifayı gözüm tutmadı


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    2 oyununda demosunu oynadim. 2side guzeldi ama PES'i sirf oyunu kapatmak istedikten sonra gecilemeyen videosundan dolayi sildim, bu devirde bana alt f4 yaptirdi :| japonlar i$te :| FIFA oynuyorum. Nextgen olmu$, guzel olmu$.


    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    sistem gereksinimleri nedir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    sistem gereksinimleri nedir


    -----------------------------

        CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better)
        1 Gigabyte of RAM (2 GB required for Windows Vista / Windows 7)
        DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above)
        DirectX® 9.0c Compatible Sound Card
        512Kbps or greater broadband connection for online gameplay


    I find your lack of faith disturbing.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 oyununda demosunu oynadim. 2side guzeldi ama PES'i sirf oyunu kapatmak istedikten sonra gecilemeyen videosundan dolayi sildim, bu devirde bana alt f4 yaptirdi :| japonlar i$te :| FIFA oynuyorum. Nextgen olmu$, guzel olmu$.


    -----------------------------

    odun musun hocam ahahah :D

    ayarlar diye bir sey var degil mi ^^

    "filmi yürütmeyi devre dısı bırak" :D


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    ögrenemedim gitti su lanet şeyi


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    pes'inde fifanında demolarını denedim özetle

    gerçekçilik peste

    oyuna hakimiye dolayısıyla zevk alma fifada

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    odun musun hocam ahahah :D

    ayarlar diye bir sey var degil mi ^^

    "filmi yürütmeyi devre dısı bırak" :D


    -----------------------------

    O $hit :D olsun haci default geliyo tiksiz, dayatiyolar adami izlemeye D:

    hem orda bırak yazmiyo "bır"da kalmi$ bende :D


    I find your lack of faith disturbing.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şifre istiyo bu?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahin141
    sahin141's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    Sağol hocam hemen indiriyorum.

    bence fifa daha iyi hocam.PES ' e bi türlü kanım ısınmadı bilgisayarda

     

    www.aiopre.com ile sınırsızca ve beklemeden fifa2011 i indirebilrisiniiz kolay gelsin

Toplam Hit: 3218 Toplam Mesaj: 19