folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Fifa 2011 RELOADED | Full | İndir - Yükle - Download



Fifa 2011 RELOADED | Full | İndir - Yükle - Download

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    cevik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacim paylasim icin eyvallay ama vakit kaybindan öte degil bu oyun pes varken.


    -----------------------------

    Herkesin zevki farklı hocam... :)


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frt
    frt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2008
    Erkek

    üstad 2011 den evvel 2010 da paylaşmıştın sen ben onu kurdum çalışmadı crack yapmam gerekiomuydu katılımsız demişsin o ne demek onuda bilmiorum açıkçası laptopu alalı 1 sene oldu hala bi oyun kuramadım laptopumun bakireliğini bozmak istiom artık işletim sistemim windows 7


    son bitlisli
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    frt bunu yazdı:
    -----------------------------

    üstad 2011 den evvel 2010 da paylaşmıştın sen ben onu kurdum çalışmadı crack yapmam gerekiomuydu katılımsız demişsin o ne demek onuda bilmiorum açıkçası laptopu alalı 1 sene oldu hala bi oyun kuramadım laptopumun bakireliğini bozmak istiom artık işletim sistemim windows 7


    -----------------------------
    Hocam paylaştığım FiFA 2010' u kendi sistemimde kurdum oynadım ve hala kurulu. İşletim sistemimde Windows 7 Ultimate 64Bit Kurulum bitene kadar pc de bir işlem yapma. Kurulum sistem özelliğine göre uzun yada kısa sürebilir.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    Normalde Pes daha iyidir de. Bu seferki PES i hiç beğenmedim. Tuş ayarlarını felan yapmamıslar. Sanki herkes PS3 oynuyo. Ben bana atanan tuslarla oynamak zorundamıyım. Tuslar değişiyoda atanan harfler değişmiyo. Ben niye illa X i filan kullanıcamki.

    Fifa 11 cok güzel yapmıslar bu yıl. Pesi sildim attım. Fifa 10 numara. Ama real hakkaten cok güclü kardeşim ya. World Classta 2-3 tane zor atıyosun 10DKlık devrelerde :)

    İndirmeyenlerede tavsiyem indirin. Memnun kalıcaksınız. ;)

    Not: Bu arada bu kadrolara devre arasında yapılan transferleri bi patch / yama gibi bisiyle ekleme yapma mümkünatı varmıdır ? Zira epey transfer felan oldu.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    gokayortaburun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Normalde Pes daha iyidir de. Bu seferki PES i hiç beğenmedim. Tuş ayarlarını felan yapmamıslar. Sanki herkes PS3 oynuyo. Ben bana atanan tuslarla oynamak zorundamıyım. Tuslar değişiyoda atanan harfler değişmiyo. Ben niye illa X i filan kullanıcamki.

    Fifa 11 cok güzel yapmıslar bu yıl. Pesi sildim attım. Fifa 10 numara. Ama real hakkaten cok güclü kardeşim ya. World Classta 2-3 tane zor atıyosun 10DKlık devrelerde :)

    İndirmeyenlerede tavsiyem indirin. Memnun kalıcaksınız. ;)

    Not: Bu arada bu kadrolara devre arasında yapılan transferleri bi patch / yama gibi bisiyle ekleme yapma mümkünatı varmıdır ? Zira epey transfer felan oldu.


    -----------------------------
    Yorumun için teşekkür ederim hocam... :)


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Telif hakkı diyor linklere ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    degree
    degree's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    pes 2011 in türkçe seslendirme yaması çıkmış kullanan varsa..


    ...Düşmanın yoksa iyilik yap... Söz Ola Kese Savaşı Söz Ola Kestire Başı
Toplam Hit: 3791 Toplam Mesaj: 18