

Fifa 2011 RELOADED | Full | İndir - Yükle - Download
-
cevik bunu yazdı:
-----------------------------
Hacim paylasim icin eyvallay ama vakit kaybindan öte degil bu oyun pes varken.
-----------------------------Herkesin zevki farklı hocam... :)
-
üstad 2011 den evvel 2010 da paylaşmıştın sen ben onu kurdum çalışmadı crack yapmam gerekiomuydu katılımsız demişsin o ne demek onuda bilmiorum açıkçası laptopu alalı 1 sene oldu hala bi oyun kuramadım laptopumun bakireliğini bozmak istiom artık işletim sistemim windows 7
-
frt bunu yazdı:
-----------------------------
üstad 2011 den evvel 2010 da paylaşmıştın sen ben onu kurdum çalışmadı crack yapmam gerekiomuydu katılımsız demişsin o ne demek onuda bilmiorum açıkçası laptopu alalı 1 sene oldu hala bi oyun kuramadım laptopumun bakireliğini bozmak istiom artık işletim sistemim windows 7
-----------------------------
Hocam paylaştığım FiFA 2010' u kendi sistemimde kurdum oynadım ve hala kurulu. İşletim sistemimde Windows 7 Ultimate 64Bit Kurulum bitene kadar pc de bir işlem yapma. Kurulum sistem özelliğine göre uzun yada kısa sürebilir. -
Normalde Pes daha iyidir de. Bu seferki PES i hiç beğenmedim. Tuş ayarlarını felan yapmamıslar. Sanki herkes PS3 oynuyo. Ben bana atanan tuslarla oynamak zorundamıyım. Tuslar değişiyoda atanan harfler değişmiyo. Ben niye illa X i filan kullanıcamki.
Fifa 11 cok güzel yapmıslar bu yıl. Pesi sildim attım. Fifa 10 numara. Ama real hakkaten cok güclü kardeşim ya. World Classta 2-3 tane zor atıyosun 10DKlık devrelerde :)
İndirmeyenlerede tavsiyem indirin. Memnun kalıcaksınız. ;)
Not: Bu arada bu kadrolara devre arasında yapılan transferleri bi patch / yama gibi bisiyle ekleme yapma mümkünatı varmıdır ? Zira epey transfer felan oldu.
-
gokayortaburun bunu yazdı:
-----------------------------
Normalde Pes daha iyidir de. Bu seferki PES i hiç beğenmedim. Tuş ayarlarını felan yapmamıslar. Sanki herkes PS3 oynuyo. Ben bana atanan tuslarla oynamak zorundamıyım. Tuslar değişiyoda atanan harfler değişmiyo. Ben niye illa X i filan kullanıcamki.
Fifa 11 cok güzel yapmıslar bu yıl. Pesi sildim attım. Fifa 10 numara. Ama real hakkaten cok güclü kardeşim ya. World Classta 2-3 tane zor atıyosun 10DKlık devrelerde :)
İndirmeyenlerede tavsiyem indirin. Memnun kalıcaksınız. ;)
Not: Bu arada bu kadrolara devre arasında yapılan transferleri bi patch / yama gibi bisiyle ekleme yapma mümkünatı varmıdır ? Zira epey transfer felan oldu.
-----------------------------
Yorumun için teşekkür ederim hocam... :) -
Telif hakkı diyor linklere ?
-
pes 2011 in türkçe seslendirme yaması çıkmış kullanan varsa..