Fight Club Anket
-
mitokondri bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca olmaz o iş tr'de sinirler yüksek hiç biri öldürmeden durmaz
dursa bile çıkışta bekle diye posta koyar yaş iş burada sonuçta
film fazla takılmamak lazım W
-----------------------------
O zaman dövüşün kuralı olsun, ölmek muhtemeldir diye. Zaten kan, kesik, morluk, kaş açılmaı, ölüm vs olmadıktan sonra ne anladım ben o dövüşten.
-----------------------------Zevk meselesi mesela hayatta ben girmem o tür şeylere zor olmadıkça kavga etmem
@aksata
hoca beni görsen zscanın halini hayal edemezdin :D
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
mitokondri bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
hoca olmaz o iş tr'de sinirler yüksek hiç biri öldürmeden durmaz
dursa bile çıkışta bekle diye posta koyar yaş iş burada sonuçta
film fazla takılmamak lazım W
-----------------------------
O zaman dövüşün kuralı olsun, ölmek muhtemeldir diye. Zaten kan, kesik, morluk, kaş açılmaı, ölüm vs olmadıktan sonra ne anladım ben o dövüşten.
-----------------------------Zevk meselesi mesela hayatta ben girmem o tür şeylere zor olmadıkça kavga etmem
@aksata
hoca beni görsen zscanın halini hayal edemezdin :D
-----------------------------aman şimdi mitokonrinin yapabilitesini kendi üzerime yıkmış olmayayım sakın :D
-
http://www.tahribat.com/Forum-Market-Otomasyon-Programi-Acil-Lazim-112362/
bu arada şu konuya bir el atın yaw acilen lazım. yerli yabancı fark etmez
-
o filmde anlatılan dövüş değildi ki, şekilde kalmışız yine bakıyorum da :) ah ne zaman öze inmeyi becereceğiz :|
-
fayt klap fayt klab diyonuzda nerden izliycez bu filmi hiç yazan yok neyse onuda ben yazayım hadi:D
-
Ben İzlemedim Yav O Kadar güzelmi ?
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Ben İzlemedim Yav O Kadar güzelmi ?
-----------------------------ben izledimde o kadar cok begenmedım zaten felsefesi konusu dövs degil flmin
-
saçma va salakça birşey mal mıyım gidip durduk yere akvga edeyim kaşımı gözümü patlayım canımı yakayım bi dagılın amk :D ne kadar mazoşist bir toplumuz ya beyler gerçek dünyadayız bi gelin kendinize ben giderim ben giderim diyonuzda açılsa bir çogunu görürüz ben giderim ben giderim demek kolay he gidenler olursa ne diyim tanrı yollarını açık etsin bol bol dayak yiyip gelsinler :D
-
11 tane dişim protez ve yeni yapıldı.Ama yinede katılırım dalarım hepinize.. ((: iş yok güç yok.. dağılın lan!
-
amatör muay thai ve brazilian ji jutsu su yapan biri olarak benle kapışmanız biraz zor profesyonel biri yoksa :)
