Finans (Yeni Piyasa Analizim)
-
-
merkez ihaleye bukadar yüklü çıktıysa dolarda daha çok yükseliş beklenmekte
buda başka bakış açısı :)
edit: ekonomi haberlerini okuyupmu geliyon yazıyon hahahah :D
-
olsa satardım düşünmezdim bile :D
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
merkez ihaleye bukadar yüklü çıktıysa dolarda daha çok yükseliş beklenmekte
buda başka bakış açısı :)
edit: ekonomi haberlerini okuyupmu geliyon yazıyon hahahah :D
-----------------------------İzlede Gör Panpa
-
altının en yüksek olduğu dönemde satmışım. şimdi satmış olsam 1000 tl zararım olacaktı :)
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
merkez ihaleye bukadar yüklü çıktıysa dolarda daha çok yükseliş beklenmekte
buda başka bakış açısı :)
edit: ekonomi haberlerini okuyupmu geliyon yazıyon hahahah :D
-----------------------------İzlede Gör Panpa
-----------------------------hoca bunda bilmeyecek bişi yokki sabah ihaleye çıkılcağı açıkmlandı doların düşeceğini çocuklar bile bilir en azından haberturkdeki haberi okuyalar bilir
ben sonrasını söylüyorum düşüşden sonrasını 2 hamle öncesini? :)
kabiş?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
merkez ihaleye bukadar yüklü çıktıysa dolarda daha çok yükseliş beklenmekte
buda başka bakış açısı :)
edit: ekonomi haberlerini okuyupmu geliyon yazıyon hahahah :D
-----------------------------İzlede Gör Panpa
-----------------------------hoca bunda bilmeyecek bişi yokki sabah ihaleye çıkılcağı açıkmlandı doların düşeceğini çocuklar bile bilir en azından haberturkdeki haberi okuyalar bilir
ben sonrasını söylüyorum düşüşden sonrasını 2 hamle öncesini? :)
kabiş?
-----------------------------Ben Sadece Doları değil Euro Ve Altınıda Söylüyorum Ayrıca Deprem Gibi düşüş olcak o dediğin 2 hamle düşüsün öncesi deil düşüten sonra olcak ama nakavt olcak :D kapiş ?
-
napalım türk parası olarak mı tutalım. düşüncelerinizle gelmeyin azcık araştırın kaynak yada kanıt sunun hepsi birden hangi ekonomilerde düşüyo devalüasyonmu olucak?
-
mavitutku bunu yazdı:
-----------------------------
napalım türk parası olarak mı tutalım. düşüncelerinizle gelmeyin azcık araştırın kaynak yada kanıt sunun hepsi birden hangi ekonomilerde düşüyo devalüasyonmu olucak?
-----------------------------Kanıtmı İstiyorsun Al sana kanıt
http://www.tahribat.com/Forum-Zenginlik-Hayallerim-Gercek-Olucakti-Ama-145045/
-
dolar son kozlarını oynuyor, kışın gelmesiyle birlikte yaklaşık 1 ay sonra 2 liradan 1.6 ya fln geriler diye düşünüyorum, yuro aynı kalır, altın da biraz düşer.
