Firefox Da Sekmenin İçinde Sekme Açın!
-
ben bunu kendim farkedeli 3-5 ay olmuştur heralde. demin google da aradım 30-40 sonuç cıktı tr sayfalarda.
bu nacizane bilgiyi paylaşayım dedim :D
adres çubuğuna " chrome://browser/content/browser.xul " yazıyoruz ve ayrı bi pencere cıkıyor,
( büyük hali için, http://img157.imageshack.us/img157/7971/tabkh4.jpg )
bu da benım fantezim :D
( büyük hali için, http://img261.imageshack.us/img261/9996/tab2qj1.jpg )
-
sorması ayıptır ne bka yarıyor:) kafa karıştırmak dışında.kesin türk yapmıştır bunu
-
pardon Da yi ayrı yazmışşım :D
yaradığı şey mesela tahribattasin 10 tane sekme açık, bi araştırma yapman gerekti mesela ikon arıcan, e haliyle bi 10 sayfa açarsın yine. karışmasın diye bi tane chrome açıyoruz ikon araştırmamızı orda yapıyoruz :D
-
mutlaka işe yarar
-
sypsonic açıklama için saol.
phor altında siyasi nedenler arama kastettiğim türkler internetde gereksiz bi sürü programı bulunan programcılar.
-
aa iyi iyi işe yaramaz mı
-
açılan siteleri kategorize edebilirsin gayet güzel bence
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
sorması ayıptır ne bka yarıyor:) kafa karıştırmak dışında.kesin türk yapmıştır bunu
-----------------------------kafan karışacaksa sekme açmazsın olur biter.
-
biliyorum bunu ben şimdi size bi hikaye anlatayım konuyla alakası yok ama :D
bi arkadaşım var amele sekme nedir bilmiyo 256 ram var bilgisayarında yeni site açıcağında yeni firefox açıyo baktıom 5 tane firefox açık hepsindede ne siteleri açık olduuğunu siz biliyosunuz zaten :D
-
Triumph bunu yazdı:
-----------------------------
sorması ayıptır ne bka yarıyor:) kafa karıştırmak dışında.kesin türk yapmıştır bunu
-----------------------------bi boka yaradını zantemiyom gerenksiz bişi
-
kategorize etme amaçlı kullanıldığında faydalı olabilir düşüncesindeyim.Örneğin tahribata girdin altta forum başlıklarını bu tahribat sekmesi altında diğer tablarda açarsın, başka bir siteye ya da foruma girdiğinde ordaki başlıkları da kendi içersinde açtığında gayet amaçlı kullanılmış ve hoş olur.
