Firefox İçin Böyle Bir Eklenti Varmı?
-
bi oturumda 4 ayrı facebook hesabımla giriş yapabilmemi sağlıycak bi eklenti varmı acaba?
-
krom u indir gizli gizli pencereler aç olsun bitsin
-
gizli secme için chrome gerek yokki firefox'ta var zaten araçlar gizili sekme başlat yada ctrl/shift/p
-
2 giriş yapılabiliyor sadece bu şekilde bi tane daha gizli açınca öbür gizlideki bilgilerle giriş yapıyor firefoxtada chromedada
-
bi firefox birde krom yükle birer gizli birerde normal pencere aç diyeceğim ama sen sekme gibi istiyorsun sanırım yoksa 4 ayrı browser yüklerdin dimi :d
-
Aynı masada pokermi oynıcaksın :D
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
bi firefox birde krom yükle birer gizli birerde normal pencere aç diyeceğim ama sen sekme gibi istiyorsun sanırım yoksa 4 ayrı browser yüklerdin dimi :d
-----------------------------evet sekme gibi istiyorum yoksa çok uğraştırıyor.
-
bende bakmıştım bi ara sanırım yok farklı tarayıcılarla giriyom.
ie - chrome feyk hesaplar :)
firefox da normal hesabım :)
:|
-
napcaz artık 4 browser firefox-ie-chrome-safari
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı masada pokermi oynıcaksın :D
-----------------------------ahahahhah :D
-
napcan la 4farklı hesap açıp aynı anda :D
