Firefox'a Geçiyorum Eklenti Önerisi
-
-

-
Yeni Edge browser iyidir. Ayrıca o kadar çok reklm engelleme eklentisine gerek yok. nanoadblock + nanodefender yeter.
-
hocam ben ikisinide bıraktım edgeye geçtim jilet gibi valla içe aktarmada var.
-
zalimadam bunu yazdı

bence operanın yıllardan beri hakkı yeniyor :|
-
windows'da chrome kullanıyorum ama hiç memnun değilim
-
geçme önerim bu :D
-
qoqo bunu yazdı
Yeni Edge browser iyidir. Ayrıca o kadar çok reklm engelleme eklentisine gerek yok. nanoadblock + nanodefender yeter.
+1
Edge bi dene microsoft bu sefer yapmış :) o kadar reklam eklentisine gerek yok
Wort tarafından 28/May/20 21:01 tarihinde düzenlenmiştir -
-
Yeni edge'e geçtim. Kafam rahat.
Chrome gibi arkaplanda zibilyon tane şey çalıştırıp, cpu'ya hayvan gibi yüklenip laptop'un fanını sonda çalıştırtmıyor.
Firefox da çok hata dönüyordu bi ara, ondan sildiydim.
-


