Firefoxçuların Bilmesi Gerekenler
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
Gördüğünüz gibi google chrome performans olarak birinciliğini koruyor.İyide neden firefox ve explorer kullanıyoruz ??
Güzel soru neden firefox ve explorer kullanıyorsunuz ??
-----
-----------------------------cevabı şu ki insanların ihtiyaçları çeşitlidir.Benim için app desteği önemlidir senin için hız,performans.Benim için istediğim youtube videosunu 98748935 farklı türde convert ederek cevirebilmesi önemlidir senin için tıklayınca 0.39843 saniye geç açılması.ve herşeyden önemlisi warezdir,pornodur,ecnebi sitelerde kaynak aramadır,crack serial vs aramadır gibi konularda gerek ad-block gereksede NOSCRIPT gibi yüce bi app desteği sayesinde göte gelmemektir.
Tabi marka fetişisti değiliz ölümüne firefooxxxxx!!!11 diyelim.yarın google eşşek gibi app desteği cıkarır noscriptin eline verecek şeyler düzenler gider kullanırız.win7 zaten hızlı,elimizdeki makinede allaha şükür hızlı o yüzden 0.3745398 saniyelik farkları göz ardı edebilirm.çünkü daha çok işe yarıyor
-
chrome on numara bişey ya. rapidden bile dosya indirirken sadece linki açıyorum direk iniyor download a filan basmıyorum. hızıda çok iyi tavsiye ederim.
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
internette abidik gubudik gezecekseniz crome kurun ama noscript,flashgot,greasemonkey,popup blocker vs de kullanıyorsanız.Crome'un daha çok ekmek yemesi lazım
-----------------------------ekstradan windowsta nasıl bilmiyorum ama linuxta flash mahfediyordu :@ baya yavaşlıyordu.
-
sekmeler arasında gezmek için klavye ile bi kısa yol tuşu varmı
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
firefoxcuların bilmesi gereken diğer şey de;
chorme'un ff den daha hızlı oluşu ve sistemi daha az kasmasıdır..
yılların ffcusu olarak chorme kurduktan sonra chorme'u varsayılan tarayıcı yaptım :(
-----------------------------Al benden de o kadar
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
firefoxcuların bilmesi gereken diğer şey de;
chorme'un ff den daha hızlı oluşu ve sistemi daha az kasmasıdır..
yılların ffcusu olarak chorme kurduktan sonra chorme'u varsayılan tarayıcı yaptım :(
-----------------------------2 gün olmadı daha.
aynı şeyleri yaşamışız.
-----------------------------burdakileri yapan zaten yandı
maksimum bağlantı sayısı, hatırlanacak kapatılan sekme sayısı vb ram kullanımını fena halde arttıracak
-
forever : internet explorer 8 , loading:9
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
internette abidik gubudik gezecekseniz crome kurun ama noscript,flashgot,greasemonkey,popup blocker vs de kullanıyorsanız.Crome'un daha çok ekmek yemesi lazım
-----------------------------ha birde javascript konusunda sorun çıkartıyo(bazı editörlerin özellikleri çalışmayabiliyo)
-
Master bunu yazdı:
-----------------------------
forever : internet explorer 8 , loading:9
-----------------------------hoca ie de hala tab açarken yeni browser açar gibi kasıyor mu (dalga geçmyorum windows kullanmadığımdan merak ettim)
Bunu halletmeleri lazım bence.firefox, chrome açık kaynak.Bilemiyorlarsa onlara bi göz atsınlar :-/
-
Chrome Akar Benim İçin Explorer Acayip Kasıyor Benim Pc'de Sorunu Çok Firefox'da Öyle
Chrome Rullz Rulz'muydu neydi lan o :D

