folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Firefoxçuların Bilmesi Gerekenler



Firefoxçuların Bilmesi Gerekenler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Gördüğünüz gibi google chrome performans olarak birinciliğini koruyor.İyide neden firefox ve explorer kullanıyoruz ??

    Güzel soru neden firefox ve explorer kullanıyorsunuz ??

    -----


    -----------------------------

    cevabı şu ki insanların ihtiyaçları çeşitlidir.Benim için app desteği önemlidir senin için hız,performans.Benim için istediğim youtube videosunu 98748935 farklı türde convert ederek cevirebilmesi önemlidir senin için tıklayınca 0.39843 saniye geç açılması.ve herşeyden önemlisi warezdir,pornodur,ecnebi sitelerde kaynak aramadır,crack serial vs aramadır gibi konularda gerek ad-block gereksede NOSCRIPT gibi yüce bi app desteği sayesinde göte gelmemektir.

    Tabi marka fetişisti değiliz ölümüne firefooxxxxx!!!11 diyelim.yarın google eşşek gibi app desteği cıkarır noscriptin eline verecek şeyler düzenler gider kullanırız.win7 zaten hızlı,elimizdeki makinede allaha şükür hızlı o yüzden 0.3745398 saniyelik farkları göz ardı edebilirm.çünkü daha çok işe yarıyor


    Amphetamine Logic.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    999Epineprin
    999Epineprin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    chrome on numara bişey ya. rapidden bile dosya indirirken sadece linki açıyorum direk iniyor download a filan basmıyorum. hızıda çok iyi tavsiye ederim.


    Karpuzu kabuğuyla,avradı donuyla..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    internette abidik gubudik gezecekseniz crome kurun ama noscript,flashgot,greasemonkey,popup blocker vs de kullanıyorsanız.Crome'un daha çok ekmek yemesi lazım


    -----------------------------

    ekstradan windowsta nasıl bilmiyorum ama linuxta flash mahfediyordu :@ baya yavaşlıyordu.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    sekmeler arasında gezmek için klavye ile bi kısa yol tuşu varmı 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    firefoxcuların bilmesi gereken diğer şey de;

    chorme'un ff den daha hızlı oluşu ve sistemi daha az kasmasıdır..

    yılların ffcusu olarak chorme kurduktan sonra chorme'u varsayılan tarayıcı yaptım :(


    -----------------------------

    Al benden de o kadar


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    firefoxcuların bilmesi gereken diğer şey de;

    chorme'un ff den daha hızlı oluşu ve sistemi daha az kasmasıdır..

    yılların ffcusu olarak chorme kurduktan sonra chorme'u varsayılan tarayıcı yaptım :(


    -----------------------------

    2 gün olmadı daha.

    aynı şeyleri yaşamışız.


    -----------------------------

    burdakileri yapan zaten yandı

    maksimum bağlantı sayısı, hatırlanacak kapatılan sekme sayısı vb ram kullanımını fena halde arttıracak


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    forever : internet explorer 8 , loading:9


    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    internette abidik gubudik gezecekseniz crome kurun ama noscript,flashgot,greasemonkey,popup blocker vs de kullanıyorsanız.Crome'un daha çok ekmek yemesi lazım


    -----------------------------

    ha birde javascript konusunda sorun çıkartıyo(bazı editörlerin özellikleri çalışmayabiliyo)


    DOM..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Master bunu yazdı:
    -----------------------------

    forever : internet explorer 8 , loading:9


    -----------------------------

    hoca ie de hala tab açarken yeni browser açar gibi kasıyor mu (dalga geçmyorum windows kullanmadığımdan merak ettim)

    Bunu halletmeleri lazım bence.firefox, chrome açık kaynak.Bilemiyorlarsa onlara bi göz atsınlar :-/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Chrome Akar Benim İçin Explorer Acayip Kasıyor Benim Pc'de Sorunu Çok Firefox'da Öyle 

    Chrome Rullz Rulz'muydu neydi lan o :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 4081 Toplam Mesaj: 25