Firefox'ta Tuhaf Bir Hata...
-
firefox ile masaüstüne bir sürü şey indirdim fakat utorrent'i kendi sitesinden indirmeye kalktığımda bu hata ile karşılaştım. daha sonra format attım. yine bir sürü şey indirdim farklı yerlerden firefox ile, fakat utorrent'i yine indirmeye geldiğimde tekrar bu hata iel karşılaştım ve sebebini bulamıyorum. sadece ilk indirmeye çalışımda oluyor. o hataya ok deyip geçip, tekrar indirmeye kalkışınca bir sorun olmuyor. nedir bu olay?
ekran görüntüsü:
[URL=http://img180.imageshack.us/i/firefoxp.jpg/][IMG]http://img180.imageshack.us/img180/6272/firefoxp.th.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] -

-
Birkaç kere bende de oldu bu hata. Çözümünü bilen biri çıkar inşallah.
-
niye bu kadar onem verdin ki ?
-
ruh hastası olduğum için. hatta bahsettiğim format atmamın sebebinin %77'si fln da bu sebepten ötürü.
-
ahaha
-
Windows kullanmıyorum da bu hata dosya izinleri, sahipliğiyle alakalı olabilir.
-
aynı özellklerde dosya var kaydetmeye uğraştığın yerde, farklı bi yere kaydet diyo :/
kaydetmeye uğraştığın yerde aynı isimde dosya olma olabilitesi nediR? gizli/açık - kilitli (mi n öle bişi vardı) fln?
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Windows kullanmıyorum da bu hata dosya izinleri, sahipliğiyle alakalı olabilir.
-----------------------------evet zaten herkes onu diyor, büyük ihtimalle de öyle ama başka bi exe'yi hatasız desktop'a indirirken niye bi tek utorrent.exe'de böyle bir şey olsun? hem de iki defa...
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
aynı özellklerde dosya var kaydetmeye uğraştığın yerde, farklı bi yere kaydet diyo :/
kaydetmeye uğraştığın yerde aynı isimde dosya olduğundan olabilitesi nediR? gizli/açık
-----------------------------aynı isimde olma olasılığı sıfır ki öyle olsa bile farklı isimle kaydetmek veya üstüne yazmayı isteyip istemediğimi sorardı değil mi?
başka fikir?
-
knuckleduster bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
aynı özellklerde dosya var kaydetmeye uğraştığın yerde, farklı bi yere kaydet diyo :/
kaydetmeye uğraştığın yerde aynı isimde dosya olduğundan olabilitesi nediR? gizli/açık
-----------------------------aynı isimde olma olasılığı sıfır ki öyle olsa bile farklı isimle kaydetmek veya üstüne yazmayı isteyip istemediğimi sorardı değil mi?
başka fikir?
-----------------------------haklısın
başka yere kaydetmeyi denedinmi?
