Firstperson Tetris
-
hahah... bunu yapan insan olamaz.
-
başım döndü çok fena :S
-
nerden akıllarına gelir bilmemki...
-
şahane :D televizyonun yanındaki nintendo atari de beni eski günlere götürdü.. nes vardı snes vardı hatırlayan var mı :)
Toplam Hit: 2505 Toplam Mesaj: 15
