Fishville Oynayanlar Buraya
-
yeni başladım beyler zevkli bişi bu komşuluk filan da oluyormuş
tbt olarak birleşelim büyütelim akvaryumları :)
Not: bu yeşil para nasıl kazanıyoruz ? :)
-
bende 3-4 gun oldu =) Pm den maili atıyım ekle istersen ordanda komsu oluruz =) Yesil parayı bulursan banada söle :|
-
bizim sınıftada beden dersleri öncesi çıkıyor muhabbeti bir ara bakarım :|
-
güzel oyun.bi yandan gerçek akvaryum bi yandan fishville sağm solum balk oldu.level 10 um bende.yeni başladım.
-
Yeşil Para Cash Oluyor Real Para İle EdineBilirsiniz Yada Paypay İle :D
-
ben de oynuyorum kreyzi hocam
komşu olmak isteyen var mı?
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
ben de oynuyorum kreyzi hocam
komşu olmak isteyen var mı?
-----------------------------mailmi pm attıyım hocam ekle
-
Zachariah bunu yazdı:
-----------------------------
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
ben de oynuyorum kreyzi hocam
komşu olmak isteyen var mı?
-----------------------------mailmi pm attıyım hocam ekle
-----------------------------beyler komşu aranıor ilgilenenler pm den mail atabilr banada.yada ben atarım.
-
Bende 24. seviyedeyim ama hala tek akvaryum prezantabl komşular aranıyor :) - pm
(Girişte verilen para dışında ancak hesaptan yüklerseniz paranız olur, kazanabildiğiniz yalnızca altın o da paraya çevirilmiyor enazından ben bulamadım)
-
her türlü face komşuluğu yapılır. komşu istiyen amir hakanı aratıp eklesin
-
LvL 26 324K XP ve 3 akvaryum =)
