folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Fizik - İş/Enerji Manyak Bi Soru Var Yardım :(



Fizik - İş/Enerji Manyak Bi Soru Var Yardım :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    beyler soru aşağıda bzim bi fizikçi var bir nevi Prof. o bile çözemedi.. yardımlarınızı bekliyorum



    Kuvvet-sıkışma grafiği Şekil - 1 deki gibi olan yay sistemi Şekil - 2 deki gibi düşey konumundayken h yüksekliğinden(h yüksekliği yay sistemi ile cisim arasındaki mesafe, resimde yazmayı unutmuşum pardon) 1 kg kütleli bir cisim bırakıldığında yay sistemi K düzeyine kadar sıkışabiliyor ve bu noktada yaylar cisme toplam 150 N kuvvet uyguluyor..

    Buna göre H yüksekliği kaç m dir?
    (g=10 m/s kare)

    A) 0,05 B)0,85 C)1,05 D)2,8 E)3,2

    Not: Söylediğim gibi H yüksekliği yay ile cisim arasındaki uzaklık daha açık olursam o mesafesi ile cisim arasındaki uzaklık... ve dikkat edilmesi gereken en önemli şey orada o noktasına kadar olan yayın içinde L noktasına kadar başka bir yay var... hadi kolay gelsim tüm bilgiler bunlar

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Şekil ikide yayın yatay konumu yok ki :s

    İğrenç şekiller kardeş bana orjinalini atabilirsen çözebilirim belki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Söyle o profesöre işini bıraksın.biraz kafasını yoran lise öğrencisi bile rahatlıkla çözer.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    Cevap c şıkkı mı?Ona göre.Yaptım galiba

    -_-
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    Bir cevap yazın boşuna mı çözdük soruyu:))

    -_-
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    valla helal olsun çözmüşün cevap doğru.. lan bugün yine gittim yanına ibne başından nasıl saldıysa anlamaıdm bile bi baktım yanımda oyk :) hocam sana zahmet güzel güzel açık açık anlatsanda bizim şu hocayı bi ** etsem

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    grafiğe bak bir yerde grafik kırılmış demi orada demekki ne olmuş yayların bir şeyideğişmiş :D yay sabiti

    grafikte dikkat ettiysen o doğrunun eğimi yay sabitini veriyor 

    k1 ve k2 olsunlar şimdi cismin enerjisi ney mgh yayların o enerjiyi harmak için yapacağı iş ney 1/2k1(OL)2+1/2k2(LK)2

    mgh=1/2k1(OL)2+1/2k2(LK)2

     

    tabi burda k2 iki yayın toplam sabiti 

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam 2 şık var...

    Birincisi o herif prof fln değil yada yanlış biliyorsun...

    İkincisi ise, adamın bilmediğinden değil, seni başından savdığından...

    Biz profların odasına önümüzü 30 kere ilikleyerek giriyoruz ki, bu tarz bi soruyu sormak ne kelime... Git araştır die ödev verir üstüne :D


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    yok yok yanlış anlaşılmasın prof. dğeil ibne zaten, ama kendisini sevmiyorum die kötülemekte olmaz allah var çok iyi biliyor fiziği.. bi anlatışlı var sanki o yazmış fizi dersin ciddi söylüyorum.. kendsisini çıkardı 2 farklı soru bankası ve konu anlatımı kitabı var... ayrıca izmir, erzurum ank. final dershanelerindede görev yapmış önceden.. o yüzden prof diyorum.. beni başından savdığı kesin ona sözüm yoka ma çözemediği için savıyor :9 yaklaşık yarım saat uğraştı yanımda soruyla çözemeyince işim var sonra bakarız dedi gitti artık yanaşmıyorda :9

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
     

    -_-
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    vay demek şerefsız selo cozemedı ha la sen telden adam gıbı bana ver soruyo once aq unıve geldım dıye bana degılde tbt ye mı soruyon artık soruları :Dselo elimde yetişti o çözemezse ben çözerim slmı mı da iletirsin :)

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
Toplam Hit: 4324 Toplam Mesaj: 12