Fl Studio
-
selam fl sstudio 7,0 elınde olan varmı varsa veya bulabılecegım bi yer
-
http://tr-net.tucows.com/files7/flstudio7_RC6b.exe
ne tarz beat yapacağını söle VST de verem. -
valla sadece ogrenmek amaclı bıseyler yapıcam
nasıl kulanıldıgı9nı ogrenmeye calısıyorum bakalım neler yapabılecem -
bunun crackı falan varmı
-
araştır var piyasada
-
crack yok aga bunun 6,0,8 in carckı var bunun yok sende varsa verebılırmısın
-
hacım sen bunu kullana bile cen mi
yan, basit bişi değil bu
notaları felan sağlam bilmelisin
ama öyle do re mi felan değil
sağlam bilmelisin
bide bu program için elinde müzik aleti olsa güzel olur
-
sen beat yap melankolia hariç her türlü beate flex crew yazılır söylenir :)
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
sen beat yap melankolia hariç her türlü beate flex crew yazılır söylenir :)
-----------------------------bndede beat wr acapella yk:D
-
ebter bunu yazdı:
-----------------------------SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
sen beat yap melankolia hariç her türlü beate flex crew yazılır söylenir :)
-----------------------------bndede beat wr acapella yk:D
-----------------------------her türlü acapella , freestyle atılır :)
Toplam Hit: 1194 Toplam Mesaj: 10
