FL Studio Anlayan
-
Atlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıRimPalace bunu yazdıarkinfes bunu yazdı
Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.
hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim
hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor
Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D
Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor
öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D
-
arkinfes bunu yazdıAtlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıRimPalace bunu yazdıarkinfes bunu yazdı
Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.
hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim
hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor
Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D
Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor
öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D
Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/
-
Atlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıAtlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıRimPalace bunu yazdıarkinfes bunu yazdı
Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.
hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim
hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor
Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D
Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor
öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D
Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/
hocam ufacık yol gösteren biri olsun kalanını kendin öğrenirsin ben 4 yaşımda piyano çalmayı kendim öğrendim 2 ay sonra iki el sonat çalabiliyomuşum ki bana piyano öğreten olması sen düşün :D yani biraz vakit ayırman lazım bide ingilizce önemli türkçe kaynaklar sağlam bilgi içermiyor genelde güzel kaynaklar hep ingilizce
-
arkinfes bunu yazdıAtlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıAtlas bunu yazdıarkinfes bunu yazdıRimPalace bunu yazdıarkinfes bunu yazdı
Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.
hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim
hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor
Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D
Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor
öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D
Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/
hocam ufacık yol gösteren biri olsun kalanını kendin öğrenirsin ben 4 yaşımda piyano çalmayı kendim öğrendim 2 ay sonra iki el sonat çalabiliyomuşum ki bana piyano öğreten olması sen düşün :D yani biraz vakit ayırman lazım bide ingilizce önemli türkçe kaynaklar sağlam bilgi içermiyor genelde güzel kaynaklar hep ingilizce
Aynen öyle en büyük sıkıntım o zaten dil bilmemek dil bilsem dediğin gibi internet öyle bir nimetki yok yok hele ki bizim sektörde helal olsun ben çok istedim hep piyano çalmayı acayip severim o tuşlara basmak falan zevk veriyor bana 2 ay gitmiştim kursa parmak alıştırması falan yapıyodum sonra iş yüzünden gidemedim kaldı öyle
-
Dostum bu işe senelerini vermiş birisi olarak söylüyorum, pc den pc ye ögrenilecek iş değil açıkçası. Her şeyden önce muziğe yatkın olacak sonrasında kendisi için en mantıklı yol deneme yanılma ve internetteki tutorial videoları.
DeepInside tarafından 11/Oca/17 11:26 tarihinde düzenlenmiştir -
reason da saglam yazılımdır full soundbank ler ile yapamayacagınız yoktur sonra cubase de kanalları düzenler kalitesel işleri yaparsınız
