FL Studio Anlayan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı

    Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.

    hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim

     

    hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor

    Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D

    Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor 

    öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D


    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atlas
    Atlas's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    arkinfes bunu yazdı
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı

    Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.

    hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim

     

    hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor

    Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D

    Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor 

    öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D

    Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/


    -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı

    Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.

    hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim

     

    hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor

    Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D

    Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor 

    öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D

    Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/

    hocam ufacık yol gösteren biri olsun kalanını kendin öğrenirsin ben 4 yaşımda piyano çalmayı kendim öğrendim 2 ay sonra iki el sonat çalabiliyomuşum ki bana piyano öğreten olması sen düşün :D yani biraz vakit ayırman lazım bide ingilizce önemli türkçe kaynaklar sağlam bilgi içermiyor genelde güzel kaynaklar hep ingilizce


    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atlas
    Atlas's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    arkinfes bunu yazdı
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    Atlas bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı
    RimPalace bunu yazdı
    arkinfes bunu yazdı

    Fl studio çok basit kalıyo hocam cubase veya ableton'a geçsin o zaman yardımcı olurum.

    hem armoni (müzik teorisi) , kontrpuanda öğretirim ama önce nota okumayı öğretirim :D yardımcı olmayı severim

     

    hocam sizin yorumunuzu da attım iletişim kurmak istiyor skype felan verirseniz ileteyim yarın görüşmek istiyor

    Eklesin facebooktan arkın fescioğlu diye sonra ben onla bi şekilde iletişime geçerim. nota okumayı öğretcem ilk :D sen hiç okuma yazma bilmeyen şair gördün mü işi profca yapıp diğerlerinden farkın olcaksa önce nota öğretirim sonra armoni falan sonrada programları öğretirim ama yeteneği varsa bi skype üstünden kulak sınavı yapcam olumlu olursa berklee de ne öğrendiysem seve seve aktarırım bi iki kişi daha yetiştirdim bu şekil şimdi biri ingiltere kraliyet konservatuarında okuyor :D

    Hacı abi banada öğret şu nota olayını üretim yapamıyorum :D alt yapı oluyor üretim olmuyor trance müzikte malum biraz duygusal modda olduğu için kolay olmuyor 

    öğretirimde önce nota okudultan sonra armoni öğrenmen lazım armoni ile kulağını içselleştircen ki melodi yazımın daha rahat olsun . bide kulak çok önemli piyanoyo arkan dönük ben sana ne çalsam onu notaya dökebilmen lazım o zaman yaptığın iş daha sağlıklı olur uzun zaman alıyo ve çok zorlu bir yol çoğu kişi çeyrek yolda müziği bırakıyo :D

    Zaten o dediğin modelde olsam piyasaya öyle bi giriş yaparım ki of diyorum :D bu çocuk gibi olurdum armin sırtında taşıyor herifi https://www.facebook.com/Andrew.Rayel/videos/1242021539193637/

    hocam ufacık yol gösteren biri olsun kalanını kendin öğrenirsin ben 4 yaşımda piyano çalmayı kendim öğrendim 2 ay sonra iki el sonat çalabiliyomuşum ki bana piyano öğreten olması sen düşün :D yani biraz vakit ayırman lazım bide ingilizce önemli türkçe kaynaklar sağlam bilgi içermiyor genelde güzel kaynaklar hep ingilizce

    Aynen öyle en büyük sıkıntım o zaten dil bilmemek dil bilsem dediğin gibi internet öyle bir nimetki yok yok hele ki bizim sektörde helal olsun ben çok istedim hep piyano çalmayı acayip severim o tuşlara basmak falan zevk veriyor bana 2 ay gitmiştim kursa parmak alıştırması falan yapıyodum sonra iş yüzünden gidemedim kaldı öyle


    -
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepInside
    DeepInside's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2014
    Erkek

    Dostum bu işe senelerini vermiş birisi olarak söylüyorum, pc den pc ye ögrenilecek iş değil açıkçası. Her şeyden önce muziğe yatkın olacak sonrasında kendisi için en mantıklı yol deneme yanılma ve internetteki tutorial videoları.

     

    DeepInside tarafından 11/Oca/17 11:26 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DesertSun
    DesertSun's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2002
    Erkek

    reason da saglam yazılımdır full soundbank ler ile yapamayacagınız yoktur sonra cubase de kanalları düzenler kalitesel işleri yaparsınız


    ::: REALHACKERS.NET ADMIN :::
Toplam Hit: 1881 Toplam Mesaj: 17
fl studio