Flash Belleğe Win7 Kurulur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    seçtirmesi lazım. bios ayarlarından bootable kısmında removeble kısmı enable mı değilmi bide ona bak. xp denemiştim zamanında olmuştu. win7 yi denemedim henüz.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    simdi daha ayrıntılı yazayım sorunumu..

    bilgisayar çöktü..ben de dedim formatlayayım..taktım win7 cd sini formatlayacagım diski seceyim diyorum ama bos alanı sadece 3gb

    oldugunu için yok 5999mb alan daha gerekiyor filan diyor..şimdi ben de 8gblık bir flash var ben onun üzerine bir işletim sistemi kursam

    sonra harddiskimdeki verilere ulaşıp yer acsam olmaz mı bu sekilde???

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hickirik13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    simdi daha ayrıntılı yazayım sorunumu..

    bilgisayar çöktü..ben de dedim formatlayayım..taktım win7 cd sini formatlayacagım diski seceyim diyorum ama bos alanı sadece 3gb

    oldugunu için yok 5999mb alan daha gerekiyor filan diyor..şimdi ben de 8gblık bir flash var ben onun üzerine bir işletim sistemi kursam

    sonra harddiskimdeki verilere ulaşıp yer acsam olmaz mı bu sekilde???


    -----------------------------

    hocam senin dediğin live olarak kurcan bekle bi dk link vereyim. Live olarak açıcan pcyi hddyi boşaltcan. ama senin pcdeki sistemin üstüne sistem kurman için seninkinin bi üst sürümünü kurman lazım bildiğim kadarıyla. örneğin home premiumsa heralde basic yükliyim desen kabul etmez (sanırım). o yüzden sen w8 bul. live at içini aç boşalt. sonra w8 kurulumu yap. bana bu mantıklı geldi.

    ya da güvenli modda açmayı dene hiç mi açılmıyo pc?

    Edit: hacı burda var anlatım bi dene istersen. SARI nın dediği de mutlaka olur. seç beğen dene. ama sanırım o daha stabil.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    pc hicbir sekilde acılmıyor..

    olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hickirik13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    pc hicbir sekilde acılmıyor..

    olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..

     


    -----------------------------

    hocam 

    http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.15.1.zip

    programı indir flash belleğine kurulumu yap biostan flashla aç mini windows la bilgisayarını açabilirsin.,

    http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/

    buda anlatımı.


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    SARI bunu yazdı:
    -----------------------------

    hickirik13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    pc hicbir sekilde acılmıyor..

    olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..

     


    -----------------------------

    hocam 

    http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.15.1.zip

    programı indir flash belleğine kurulumu yap biostan flashla aç mini windows la bilgisayarını açabilirsin.,

    http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/

    buda anlatımı.


    -----------------------------

    aynen hocam şöyle flashla pcyi acayım gerisi kolay..şu Mini Windows işi güzelmiş ama verdigin indirme linkinde bi hata var..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    http://hbcd.mirror.garr.it/mirrors/hbcd/Hirens.BootCD.15.1.zip

    tıkla şimdi iner.


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    usb'ye hiren atmanın daha basit yolunu anlatayım

    1- usbye tüm hiren dosyalarını atıyosun

    2- HBCD klasöründeki grldr ve menu.lst dosyalarını USB ana klasöre atıyosun

    3- BootICE programını açıyosun, USB'yi seçiyosun, Process MBR deyip GRUB4DOS seçiyosun

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    crimeangel bunu yazdı:
    -----------------------------

    matr0x bunu yazdı:
    -----------------------------

    Al hoca burada resimli anlatım yapmıştım.

    http://windows8toolz.blogspot.com/2012/02/windows-8-bootable-usb-dvd-hazirlama.html

    windows 7 içinde aynı yolları izleyerek yapabilirsin. hiç farkı yok.


    -----------------------------

     

    arkadaş ne sormuş sen neyi vermişsin hacı.

     

    hocam flash belleği tak makinaya. sonra dvdden normal kuruluma geç. kurulacak yeri sorduğundada flash belleği seç. kurulması lazım. denemedim. mantık böle. bi ara bende kurcam da, kurulu win7 nekadar alan kaplıyo önce onu öğrenmelisin. 8gb yetmeyebilir.


    -----------------------------

    Ama sabit diske format attinmi usbyi boot ettigin zaman eksik dosya uyarisi verecek windows acilmayacaktir. sanirim yeni kurulan win7 de sabit diskindeki command.com a isleniyor.

     

Toplam Hit: 2529 Toplam Mesaj: 21