Flash Belleğe Win7 Kurulur Mu?
-
seçtirmesi lazım. bios ayarlarından bootable kısmında removeble kısmı enable mı değilmi bide ona bak. xp denemiştim zamanında olmuştu. win7 yi denemedim henüz.
-
http://images2.store.microsoft.com/prod/clustera/framework/w7udt/1.0/en-us/Windows7-USB-DVD-tool.exe
usta tıkla indir. iso dosyan hazırsa yardır.
-
simdi daha ayrıntılı yazayım sorunumu..
bilgisayar çöktü..ben de dedim formatlayayım..taktım win7 cd sini formatlayacagım diski seceyim diyorum ama bos alanı sadece 3gb
oldugunu için yok 5999mb alan daha gerekiyor filan diyor..şimdi ben de 8gblık bir flash var ben onun üzerine bir işletim sistemi kursam
sonra harddiskimdeki verilere ulaşıp yer acsam olmaz mı bu sekilde???
-
hickirik13 bunu yazdı:
-----------------------------simdi daha ayrıntılı yazayım sorunumu..
bilgisayar çöktü..ben de dedim formatlayayım..taktım win7 cd sini formatlayacagım diski seceyim diyorum ama bos alanı sadece 3gb
oldugunu için yok 5999mb alan daha gerekiyor filan diyor..şimdi ben de 8gblık bir flash var ben onun üzerine bir işletim sistemi kursam
sonra harddiskimdeki verilere ulaşıp yer acsam olmaz mı bu sekilde???
-----------------------------hocam senin dediğin live olarak kurcan bekle bi dk link vereyim. Live olarak açıcan pcyi hddyi boşaltcan. ama senin pcdeki sistemin üstüne sistem kurman için seninkinin bi üst sürümünü kurman lazım bildiğim kadarıyla. örneğin home premiumsa heralde basic yükliyim desen kabul etmez (sanırım). o yüzden sen w8 bul. live at içini aç boşalt. sonra w8 kurulumu yap. bana bu mantıklı geldi.
ya da güvenli modda açmayı dene hiç mi açılmıyo pc?
Edit: hacı burda var anlatım bi dene istersen. SARI nın dediği de mutlaka olur. seç beğen dene. ama sanırım o daha stabil.
-
pc hicbir sekilde acılmıyor..
olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..
-
hickirik13 bunu yazdı:
-----------------------------pc hicbir sekilde acılmıyor..
olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..
-----------------------------hocam
http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.15.1.zip
programı indir flash belleğine kurulumu yap biostan flashla aç mini windows la bilgisayarını açabilirsin.,
http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/
buda anlatımı.
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------hickirik13 bunu yazdı:
-----------------------------pc hicbir sekilde acılmıyor..
olmadı hard diski baska bir yerde harici gibi takıp içinden biraz silip öyle deneyecegim..
-----------------------------hocam
http://www.hirensbootcd.org/files/Hirens.BootCD.15.1.zip
programı indir flash belleğine kurulumu yap biostan flashla aç mini windows la bilgisayarını açabilirsin.,
http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/
buda anlatımı.
-----------------------------aynen hocam şöyle flashla pcyi acayım gerisi kolay..şu Mini Windows işi güzelmiş ama verdigin indirme linkinde bi hata var..
-
http://hbcd.mirror.garr.it/mirrors/hbcd/Hirens.BootCD.15.1.zip
tıkla şimdi iner.
-
usb'ye hiren atmanın daha basit yolunu anlatayım
1- usbye tüm hiren dosyalarını atıyosun
2- HBCD klasöründeki grldr ve menu.lst dosyalarını USB ana klasöre atıyosun
3- BootICE programını açıyosun, USB'yi seçiyosun, Process MBR deyip GRUB4DOS seçiyosun
-
crimeangel bunu yazdı:
-----------------------------matr0x bunu yazdı:
-----------------------------Al hoca burada resimli anlatım yapmıştım.
http://windows8toolz.blogspot.com/2012/02/windows-8-bootable-usb-dvd-hazirlama.html
windows 7 içinde aynı yolları izleyerek yapabilirsin. hiç farkı yok.
-----------------------------arkadaş ne sormuş sen neyi vermişsin hacı.
hocam flash belleği tak makinaya. sonra dvdden normal kuruluma geç. kurulacak yeri sorduğundada flash belleği seç. kurulması lazım. denemedim. mantık böle. bi ara bende kurcam da, kurulu win7 nekadar alan kaplıyo önce onu öğrenmelisin. 8gb yetmeyebilir.
-----------------------------Ama sabit diske format attinmi usbyi boot ettigin zaman eksik dosya uyarisi verecek windows acilmayacaktir. sanirim yeni kurulan win7 de sabit diskindeki command.com a isleniyor.
