Flash Player Adamı Deli Eder

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    :/ bir çok kez format attım çeşitli işletim sistemleri kullandım ancak flash player açısından hiç sorun çekmedim. internet explorer için ayrı, diğer tarayıcılar için ayrı plugin var.. 

    http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/

    bu sayfadan işletim sistemi seç devam et,  Step 2 of 2 yazan yerden önce ie için olanı indir daha sonra diğer tarayıcılar için olanı indir. kurulum yaparken tarayıcılar kapalı olmalı. Bu kadar basit. :\

    opera veya firefoxla dene eğer ie ile java hatası alıyorsan. gene yapamıyorsan sun java yükle öyle dene tekrar 

    http://www.java.com/tr/download/manual.jsp#win 


    ----------------------------- 

     

    saolasın tekrar bakayım :-/

    Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    @zumsuk (Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.)

    sonrada rakip firma gidip AB'ye ağlıyor :D (bkz. ie nin windowsa dahil gelmesi)

     

    bu arada gözlerime inanamıyom nolduda linuxu bırakıp win kurdun :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    @zumsuk (Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.)

    sonrada rakip firma gidip AB'ye ağlıyor :D (bkz. ie nin windowsa dahil gelmesi)

     

    bu arada gözlerime inanamıyom nolduda linuxu bırakıp win kurdun :D


    -----------------------------

    Eskişehire geldim evdeki bilgisayarda windows kuruluydu format attım sadece.Annem falan kullanıyor.Laptop hala pardus 200.3 2009 kurucam yakında

Toplam Hit: 2985 Toplam Mesaj: 14