Flash Player Adamı Deli Eder
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------:/ bir çok kez format attım çeşitli işletim sistemleri kullandım ancak flash player açısından hiç sorun çekmedim. internet explorer için ayrı, diğer tarayıcılar için ayrı plugin var..
http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/
bu sayfadan işletim sistemi seç devam et, Step 2 of 2 yazan yerden önce ie için olanı indir daha sonra diğer tarayıcılar için olanı indir. kurulum yaparken tarayıcılar kapalı olmalı. Bu kadar basit. :\
opera veya firefoxla dene eğer ie ile java hatası alıyorsan. gene yapamıyorsan sun java yükle öyle dene tekrar
http://www.java.com/tr/download/manual.jsp#win
-----------------------------saolasın tekrar bakayım :-/
Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.
-
@zumsuk (Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.)
sonrada rakip firma gidip AB'ye ağlıyor :D (bkz. ie nin windowsa dahil gelmesi)
bu arada gözlerime inanamıyom nolduda linuxu bırakıp win kurdun :D
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------@zumsuk (Windows sürümleride keşke alayınla yüklü gelse.)
sonrada rakip firma gidip AB'ye ağlıyor :D (bkz. ie nin windowsa dahil gelmesi)
bu arada gözlerime inanamıyom nolduda linuxu bırakıp win kurdun :D
-----------------------------Eskişehire geldim evdeki bilgisayarda windows kuruluydu format attım sadece.Annem falan kullanıyor.Laptop hala pardus 200.3 2009 kurucam yakında
