Flat Monitör Titreme
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
Monitör ölmüş uğraşma X2
-----------------------------
Tamam abi ne kızıyon =) -
ben laptopu lcd ye bağlıyorum yinede titriyo. vga çıkışındandan benimkinin sorunu.
seninde e.k dan olabilri.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
ben laptopu lcd ye bağlıyorum yinede titriyo. vga çıkışındandan benimkinin sorunu.
seninde e.k dan olabilri.
-----------------------------Hatırladığım kadarıyla ekran kartımı değiştikten sora başladı bu olay.
Monitör flat ekran kartı 8800 gtx yoksa monitörü kastırıyor mu kart?
Yada ekran kartı soğumuyor mu
Hım bu yoldan gitmeliyim sanırım şimdi denemek için bir e.k lazım
-
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
topraklı sağlam priz kullan
-----------------------------
Aklıma ilk o geldi.Ama priz topraklı ve sağlam .yalnız tek bir prizden 5 tane alet çalışıyor.Ses sistemi( uzakta :) )+tv+modem+monitör+kasa bunlar etki eder mi acep?
-----------------------------ohannes...... daha bağlayacak bişy kalmadı mı? hani buzdolabını, bulaşık çamaşır makinelerini, kettle ı, şimdi aklıma gelmeyen binlerce aleti bağla ekranın direk kararır titreme renk kayması vs. problemin kalmaz hiç??? yahu manyak mısın dostum? dua et o priz evi kül etmemiş... dağıt o aletlerin fişlerini başka başka prizlere, o prizde bi tek pc modem ekran kalsın... töbe töbe :P
Hadi kolay gelsin yiğen :D
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
topraklı sağlam priz kullan
-----------------------------
Aklıma ilk o geldi.Ama priz topraklı ve sağlam .yalnız tek bir prizden 5 tane alet çalışıyor.Ses sistemi( uzakta :) )+tv+modem+monitör+kasa bunlar etki eder mi acep?
-----------------------------ohannes...... daha bağlayacak bişy kalmadı mı? hani buzdolabını, bulaşık çamaşır makinelerini, kettle ı, şimdi aklıma gelmeyen binlerce aleti bağla ekranın direk kararır titreme renk kayması vs. problemin kalmaz hiç??? yahu manyak mısın dostum? dua et o priz evi kül etmemiş... dağıt o aletlerin fişlerini başka başka prizlere, o prizde bi tek pc modem ekran kalsın... töbe töbe :P
Hadi kolay gelsin yiğen :D
-----------------------------Ok dayı =) Ben gidiyim yeni bir priz bakıyım odadan kendime =)
