Flat Monitör Titreme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Monitör ölmüş uğraşma X2


    -----------------------------
    Tamam abi ne kızıyon =)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ben laptopu lcd ye bağlıyorum yinede titriyo. vga çıkışındandan benimkinin sorunu.

    seninde e.k dan olabilri.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben laptopu lcd ye bağlıyorum yinede titriyo. vga çıkışındandan benimkinin sorunu.

    seninde e.k dan olabilri.


    -----------------------------

     

    Hatırladığım kadarıyla ekran kartımı değiştikten sora başladı bu olay.

    Monitör flat ekran kartı 8800 gtx yoksa monitörü kastırıyor mu kart?

    Yada ekran kartı soğumuyor mu

    Hım bu yoldan gitmeliyim sanırım şimdi denemek için bir e.k lazım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    topraklı sağlam priz kullan


    -----------------------------
    Aklıma ilk o geldi.Ama priz topraklı ve  sağlam .yalnız tek bir prizden 5 tane alet çalışıyor.Ses sistemi( uzakta :) )+tv+modem+monitör+kasa bunlar etki eder mi acep?


    -----------------------------

     

    ohannes...... daha bağlayacak bişy kalmadı mı? hani buzdolabını, bulaşık çamaşır makinelerini, kettle ı, şimdi aklıma gelmeyen binlerce aleti bağla ekranın direk kararır titreme renk kayması vs. problemin kalmaz hiç??? yahu manyak mısın dostum? dua et o priz evi kül etmemiş... dağıt o aletlerin fişlerini başka başka prizlere, o prizde bi tek pc modem ekran kalsın... töbe töbe :P

     

    Hadi kolay gelsin yiğen :D


    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    topraklı sağlam priz kullan


    -----------------------------
    Aklıma ilk o geldi.Ama priz topraklı ve  sağlam .yalnız tek bir prizden 5 tane alet çalışıyor.Ses sistemi( uzakta :) )+tv+modem+monitör+kasa bunlar etki eder mi acep?

     


    -----------------------------

     

     

    ohannes...... daha bağlayacak bişy kalmadı mı? hani buzdolabını, bulaşık çamaşır makinelerini, kettle ı, şimdi aklıma gelmeyen binlerce aleti bağla ekranın direk kararır titreme renk kayması vs. problemin kalmaz hiç??? yahu manyak mısın dostum? dua et o priz evi kül etmemiş... dağıt o aletlerin fişlerini başka başka prizlere, o prizde bi tek pc modem ekran kalsın... töbe töbe :P

     

    Hadi kolay gelsin yiğen :D


    -----------------------------

    Ok dayı =) Ben gidiyim yeni bir priz bakıyım odadan kendime =)

Toplam Hit: 1973 Toplam Mesaj: 16