folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder FM 2010 Oynayan Müridler



FM 2010 Oynayan Müridler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Oyunu kaydet dediğimde "the game could not be saved" hatası alıyorum. Nasıl halledebilirim var mıdır bilen?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    belgelerimdeki sport interaktive klasorunu komple kopyala.sonra oyunu sil.bastan kur.belgelerime klasoru yapıstır.sonra kayıtlı oyunu pach veya sürümlü kurduysan onu kur.bundan sonrası sans...

     

    not:eger oyunu save lerken pc hata verdi veya elektrık kesintisi olduysa kurtaramassın ugrasma diğer durumlar için yukarda anlattıklarım gecerli


    Telegram @WVesselam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    kurduğun türkçe yamayı verebilir misin? benim kurduğumda belgelerimdeki klasörü silin diye yazıyordu, ondan sanırım :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    kurduğun türkçe yamayı verebilir misin? benim kurduğumda belgelerimdeki klasörü silin diye yazıyordu, ondan sanırım :D


    -----------------------------
    belgelerimdeki klasoru mu sildin :D haha

    dur bekle up ediyorum hemen


    Telegram @WVesselam
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/314393747/fmgturkcefm2010.exe

    indir zaten exe. otomatık kurulum direk klasöre kendi kuruyo


    Telegram @WVesselam
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    silip baştan kurmama rağmen belgelerimdeki klasör gelmedi =/

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkfeo
    Darkfeo's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2009
    Erkek

    C:\Documents and Settings\User\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2010 dosyasının ıçindeki dump dosyasını silip deneyebilirsin bendede sürekli aynı hatayı veriyordu böyle yapınca düzeliordu..Tabi Fm 2008de yapmıştım ben bunu!


    "Tarikat kutsaldır, maddi çıkar için kullanılamaz." HolyOne
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    silip baştan kurmama rağmen belgelerimdeki klasör gelmedi =/


    -----------------------------

    oyunu kurunca gelmez

    oyun aç savele sonra gelir


    Telegram @WVesselam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    hocam güzel bi crack bul.
    piyasadaki cracklerın cogu bozuk zaten.
    bide patch yüklediysen tekrar crack etmen lazım.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xylgn_
    xylgn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Homo

    ya sabit diskin doludur yada uzantıyla ilgili sorun yaşıyorsundur. oyunu oynayanlara tavsiyem patch i kurmasınlar çünkü sorunlu bir yamadır ock ayındaki yamayı beklesinler.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    fm 2010 crack istemiyoki!. ayrıca sadece resmi patch var o da 10.1. resmi siteden indirip cracksiz çalıştırabilirsiniz. daemon tools yeterli


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
Toplam Hit: 2436 Toplam Mesaj: 12