FM 2010 Oynayan Müridler
-
Oyunu kaydet dediğimde "the game could not be saved" hatası alıyorum. Nasıl halledebilirim var mıdır bilen?
-
belgelerimdeki sport interaktive klasorunu komple kopyala.sonra oyunu sil.bastan kur.belgelerime klasoru yapıstır.sonra kayıtlı oyunu pach veya sürümlü kurduysan onu kur.bundan sonrası sans...
not:eger oyunu save lerken pc hata verdi veya elektrık kesintisi olduysa kurtaramassın ugrasma diğer durumlar için yukarda anlattıklarım gecerli
-
kurduğun türkçe yamayı verebilir misin? benim kurduğumda belgelerimdeki klasörü silin diye yazıyordu, ondan sanırım :D
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
kurduğun türkçe yamayı verebilir misin? benim kurduğumda belgelerimdeki klasörü silin diye yazıyordu, ondan sanırım :D
-----------------------------
belgelerimdeki klasoru mu sildin :D hahadur bekle up ediyorum hemen
-
http://rapidshare.com/files/314393747/fmgturkcefm2010.exe
indir zaten exe. otomatık kurulum direk klasöre kendi kuruyo
-
silip baştan kurmama rağmen belgelerimdeki klasör gelmedi =/
-
C:\Documents and Settings\User\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2010 dosyasının ıçindeki dump dosyasını silip deneyebilirsin bendede sürekli aynı hatayı veriyordu böyle yapınca düzeliordu..Tabi Fm 2008de yapmıştım ben bunu!
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
silip baştan kurmama rağmen belgelerimdeki klasör gelmedi =/
-----------------------------oyunu kurunca gelmez
oyun aç savele sonra gelir
-
hocam güzel bi crack bul.
piyasadaki cracklerın cogu bozuk zaten.
bide patch yüklediysen tekrar crack etmen lazım. -
ya sabit diskin doludur yada uzantıyla ilgili sorun yaşıyorsundur. oyunu oynayanlara tavsiyem patch i kurmasınlar çünkü sorunlu bir yamadır ock ayındaki yamayı beklesinler.
-
fm 2010 crack istemiyoki!. ayrıca sadece resmi patch var o da 10.1. resmi siteden indirip cracksiz çalıştırabilirsiniz. daemon tools yeterli
