Football Manager 2009 Geliyor..
-
FM 2005 rulz..
Bu oyunu almak için beşiktaşı birbirine katmıştım, bir süre sonra sıksada bazen öyle bir oynayasınız geliyorki.. Oynayan bilir :F
-
beyler yeni konu acmak istemedim torrente dustumu acaba ben bulamadım......
-
güzel sevindim bu habere 3D cok güzel olacak olursa medya ile konusmaı falan zaten sewmiyordum bunları iyice arttırmıs transfer sistemi tamamen yenilenmiş bu ilginç olabilir merak ediyorum bunu güzel bir sey ortaya cıkmıs gibi duruyor oynayınca anlayacaz bakali .
Toplam Hit: 2116 Toplam Mesaj: 14
