Ford Transit Olan Bir Baksın Acil!!
-
hocam aracın kullanım kılavuzunu arıyoruz, ön panelde yuvarlak bir simge içinde ünlem işareti olan bir işaret var neyin nesidir çözemedik acil bir yardım!!!
-
işaretler standartsa lastik basıncıydı sanırım.
-
aracının yakıt sistemi hattında arıza var. Söylediğin lamba çark içerisinde ünlem işareti. Aracını yetkili servise götür ıds cihazına baglat. egr valfi veya yakıt basınç regulatoru frp sensoru veya map sensoru arızalı olabilir. cihaza bağlat bana bilgi ver. Hangi ildesin ford arabam yok ama yetkili serviste elektromekanikerlik ve servis danışmanlıgı yapıyorum, tlf la yazıyorum zor oluyor :)
-
servise hocam servise
-
Benzin veya mazot tamamen bitti ve yolda kaldiniz mi ?
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------Benzin veya mazot tamamen bitti ve yolda kaldiniz mi ?
-----------------------------
comman rail ınjektion hava yapmaz. -
THT2005 bunu yazdı:
-----------------------------
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Benzin veya mazot tamamen bitti ve yolda kaldiniz mi ?
-----------------------------
comman rail ınjektion hava yapmaz.
-----------------------------:))

-
Yuvarlak icinde unlem el freninin degilmiydi
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------
Yuvarlak icinde unlem el freninin degilmiydi
-----------------------------aynen
-
el freni kırmızı ve çark içinde ünlem degil ayrıca bu isaret sol kosede el freni sag altta transitlerde.
-
el freni çekili demektir.
Toplam Hit: 5732 Toplam Mesaj: 17
