Format Atamama Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Selam millet. Konuyu yazayım bakalım nasıl fikirler ortaya çıkacak.

    Elimde bir pc var. Anakart modeli msi p965 neo. Bu anakart zaten sorunlu oluyomuş. Ben bu pc ye format atamıyorum. Ne yaptıysam cd den boot edemedim. Bios tan boot önceliğini cd rom a veriyorum ancak pc açılırken cd-rom sürücüsünü görmüyor. windows açıldıktan sonra cd-rom görünüyor. Usb ile format atayım dedim. usb bellek takılı iken pc yi açıyorum boot ekranı gelince pc kendini kapatıyor. Aynı şekilde usb ile harici cd-rom takınca da kendini kapatıyor.cd-rom u master sürücü yaptım o da yemedi. Aklına başka çare gelen varmı?

    Bi şekilde bu pc ye format atmam lazım.


    Naber la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahin141
    sahin141's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selam millet. Konuyu yazayım bakalım nasıl fikirler ortaya çıkacak.

    Elimde bir pc var. Anakart modeli msi p965 neo. Bu anakart zaten sorunlu oluyomuş. Ben bu pc ye format atamıyorum. Ne yaptıysam cd den boot edemedim. Bios tan boot önceliğini cd rom a veriyorum ancak pc açılırken cd-rom sürücüsünü görmüyor. windows açıldıktan sonra cd-rom görünüyor. Usb ile format atayım dedim. usb bellek takılı iken pc yi açıyorum boot ekranı gelince pc kendini kapatıyor. Aynı şekilde usb ile harici cd-rom takınca da kendini kapatıyor.cd-rom u master sürücü yaptım o da yemedi. Aklına başka çare gelen varmı?

    Bi şekilde bu pc ye format atmam lazım.


    -----------------------------
    Hocam hddyi ayrı bilgisayara takıp atamayı dene. Birde cd rom sürücünde bi sorun olabilir birde onu değiştirip dene derim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    cd veya usb takmadan önce boot ayarlarını yap 3 sürücünün 3ünüde cd veya usb (hangisi ile atıcaksan artık) yap.Kaydettikten sonra tekrar boot ekranına gir bakalım kayıt ediyormu . Kayıt ediyorsa cd veya usb tak reseti çak ön yükleme yapıcakmı bakalım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    bence varsa bios guncellemesini yap ilk önce :/


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek


    -----------------------------
    Hocam hddyi ayrı bilgisayara takıp atamayı dene. Birde cd rom sürücünde bi sorun olabilir birde onu değiştirip dene derim

    -----------------------------

    farklı cd-rom sürücüsüyle denedim olmadı. başlangıçta cd-rom u görmüyor. 3 boot ayarınıda cd-rom a alsam farketmeyecektir.

    hdd yi başka pc de formatlayıp bu pc ye taksam sorun olmazmı. sonuçta diğer pc nin driverlarını yükleyecek (anakart sürücüleri vs.)


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahin141
    sahin141's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------
    Hocam hddyi ayrı bilgisayara takıp atamayı dene. Birde cd rom sürücünde bi sorun olabilir birde onu değiştirip dene derim

    -----------------------------

    farklı cd-rom sürücüsüyle denedim olmadı. başlangıçta cd-rom u görmüyor. 3 boot ayarınıda cd-rom a alsam farketmeyecektir.

    hdd yi başka pc de formatlayıp bu pc ye taksam sorun olmazmı. sonuçta diğer pc nin driverlarını yükleyecek (anakart sürücüleri vs.)


    -----------------------------
    arada da olsa sorun çıkıyor ama denemekten zarar gelmez. İşini görebilir bi çözüm yolu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    bi deneyelim bakalım


    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    vista/win7yse kopyala masaüstüne exeyi çalıştır ben hep öyle yapıyom xD cd boot edilmiyo amq pcsinde

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    bios varsayılan ayarlara dön

    daha sonra cd room u başa al

    oda olmassa

    ubuntu cd ile hdd yi biçimlendir

    daha sonra tekrar dene


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    @superbico win xp kurmak istiyorum

    @snnyk bios u zaten varsayılan ayarlara getirmiştim. değişen bişey olmadı

    hdd yi başka bir pc ye takıp biçimlendirdim. xp yi kurdum. sonra kendi pc sine taktım. ilk seferde açıldı. usb driverları falan kurdu. yeniden başlatılması gerekiyomuş öyle dedi. yeniden başlattım. şimdi de boot ekranındayken pc kendini kapatıyor. reset atmıyor direk kapatıyor.


    Naber la?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    bana kalırsa anakart %90 arızalı.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
Toplam Hit: 3704 Toplam Mesaj: 31