Formspring Kullanan Varmı?
-
arkadaşlar zorla açtırdılar :D
ramazanda can sıkıntısı geçsin diye açtım zaten sonrasında kapatıcam.
aranızda kullanan varmı?
http://www.formspring.me/HereKeLi bnmkisi budur.
-
-
haberim bile yok :|
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
haberim bile yok :|
-----------------------------bnmde yoktu zorla açtırdılar :/
-
by_zannoq bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
haberim bile yok :|
-----------------------------bnmde yoktu zorla açtırdılar :/
-----------------------------Nasıl zorla açtırdılar? Kafana silah falan mı dayadılar yoksa iş gereği patronun mu açtırdı :|
-
by_zannoq bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
haberim bile yok :|
-----------------------------bnmde yoktu zorla açtırdılar :/
-----------------------------ahanda al o zaman
http://www.formspring.me/ilkkanka
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
by_zannoq bunu yazdı:
-----------------------------
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
haberim bile yok :|
-----------------------------bnmde yoktu zorla açtırdılar :/
-----------------------------Nasıl zorla açtırdılar? Kafana silah falan mı dayadılar yoksa iş gereği patronun mu açtırdı :|
-----------------------------arkadaşlarımı kıramadım desem (:
-
http://www.formspring.me/KYukseloglu
-
bi ara açtim ama pek hoşuma gitmedi
-
Ben de bu ne lan bir bakayım diye açtım ama ne arayanım ne de soranım olduğundan pek bir eğlencesini görmedim.
-
