Forum Kuralları Hakkında Bir Açıklama
-
baslıkları konuları gectim.. imzalarda bile küfür var .. bknz : DeFactorx
böyle bişe olması hoş olms die düşünüyorm:)
-
abi rene bi kural koyuyosa bilinki vardır bi bildiği. kendi gözünüzle bile görüyorsunuz forumu karıştırmaya gelenlerde var tabi BAN yiyo o ayrı ama ossun abi adam sırf küfür etmek için siteeye geliosa bundan sona gelmesin. haa bu arada ben uyarmam küfür etme yada siyaset yasak bilader yapma die. en son birini siyaset yasak die uyardım computer arada benide kaynattı 24 saat ayırdı beni fforumumdan :) gerçi yanlış anlaşılma oldu ama önemli değil dedik geçtik biz omevzualrı :)
-
bencede yasaklandıqı ıyı oldu.) yeah:
Toplam Hit: 6854 Toplam Mesaj: 44
