Forum,Blogger,Word Press Vs Sitelerinize Editörlük
-
up
-
up
-
Upp
-
Up olsun
-
Konunu baltalamak gibi olmasın ama anlamadım bu işi. Editörlük yapmak istiyorsun ama forumdaki ilk mesajında Türkçe katliamı var.
diyer > diğer
sebeb > sebep
gecikiceğini > gecikeceğini
olucaktır > olacaktır
vs. falan filan, yazım hatalarına girmiyorum bile. Hepimizin hataları oluyorda editörlük yapmak isteyen birinin konusunda hatalar olması dikkat çekici :)
-
ThundeR bunu yazdı
Konunu baltalamak gibi olmasın ama anlamadım bu işi. Editörlük yapmak istiyorsun ama forumdaki ilk mesajında Türkçe katliamı var.
diyer > diğer
sebeb > sebep
gecikiceğini > gecikeceğini
olucaktır > olacaktır
vs. falan filan, yazım hatalarına girmiyorum bile. Hepimizin hataları oluyorda editörlük yapmak isteyen birinin konusunda hatalar olması dikkat çekici :)
Görüşün ve dikkatin için teşekkur ederim hocam :)
Evet baya baya hatalarım var bu bariz zaten, Bunun sebebi free klavye kullanmam yanı bir konu yazdıgım için yazdıgım konuyu üç kere okuyup,
Yazım hataları aramaya çalışmadım :) Şuanda var çünkü amac cevap vermek .) Hocam zaten birazdaha yorumları okursan tamamane Özgün yazı olmadıgı bundan dolayıda editörlük bilgisi dahilinde orta karar acemlik dahil ettiğimi fark ediceksinizdir,
Yanı prof. değilim yaptıgım veya yapmak istediğim işi belirtirken araya bunuda söledim, İş benım yazılarımdan oluşmuyor,
Tamamen başka bir anlam taşıyor bir nevi kullanıcının 1 haftada yapıcagını ben bir gecede falan yapıyorum
Allah'a şükür kımsede tepki yemedim işini yaptıgım çok murıd oldu, Daha fazla açıklama yapmak isterim ama peder bey bu saatten klavye sesınden rahatsız oluyor :) Yattıgında detaylı açıklama yapmak dileğiyle, Dikkatin için teşekkur ederim üstadım
-
upss
-
Seni şeçtim pikacuuuuuuuu
-
Uplayalım vakit tükentı artık sabah ola hayrola
-
up pazartesi cehennem günü
