Forumup"A Müzik Koyma (Nasıl Koycaz) Yardım!Pls
-
alper yaptıkta liste halinde olurmu acaba
-
çok güzel bişey paylaşım için çok teşekkürler. denilenleri yaptım sayılır. ancak müzik çalmıyor. sitede müzik yok benim ftp ye koydum hostun. Ancak çalmıyor. karayazisaglik.forumup.com
adresim bi bakıp yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden Allah razı olsun kardeşler... -
Abu embed komutuyla caldirin direk mp3 olarak, "_RapBoy_" neden swf ye donusturmek gibi bi cozum uretti bilmiyorum... kullanicaginiz komut embed src="asdasdasd.com/asdas/muzik.mp3" body nin icine bi yere atin, hatta isterseniz siteye girer girmez calmaya baslasin, isterseniz tekrar etsin, isterseniz bi kere caldiktan sonra dursun, loop= autostart= hide= height= width= fln gibi bi dunya ekleme yaparak halledersiniz.
Bu ne yazdiklarindan bi bok anlamadim diyosaniz, gidin once bi HTML ogrenin, zaten basit bi dildir cok vaktinizi almaz. google dan da cok rahatlikla dokuman bulabilirsiniz. -
Size şöyle anlatayım şimdi ben kendi sitemin ftp sayfasına şarkıyı koydum. svf uzantılı bir şekilde. daha sonra burada verilen kodları yeni bir form yaratıp içine yapıştırdım. ilgili kısımlarını da site adı ve şarkı adı.svf şeklinde değiştirdim.
ancak sadece boş bir yer çıktı o kısımda. şekli var açıyor gibi gözüküyor ama olmuyor. acama mp3 uzantılı diye mi öyle problem çıktı anlamadım. ftp deki svf uzantılı şarkıyı mp3 uzantılı olanla değiştirsem işe yarar mı acaba. Bide kodlarda yanlışlık olabilir mi burda verilen.
http://karayazisaglikgrupbaskanligi.forumup.com/ işte burada en altta eğlence diye bir bölüm açtım. oraya müzik diye ekledim ama sorun var. yardımlarınızı bekliyorum Şimdiden Allah razı olsun kardeşler.
Toplam Hit: 2465 Toplam Mesaj: 15
