Fotoğraf Boyutu Nasıl Arttırılır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    uzunca bi meta girersin, resimlerde görüntü dışında bissürü veri var çak bitanesine

    bi tane c# örneği buldum mesela compile edebilirsen dene

     

    var image =Image.FromFile(@"C:\Tools\test.jpg");var propertyItem = createPropertyItem();var text ="awe"+char.MinValue;//add \0 at the end of your string
     propertyItem = createPropertyItem();
     propertyItem.Id=40091;
     propertyItem.Value=Encoding.Unicode.GetBytes(text);//change to Unicode
     propertyItem.Len= propertyItem.Value.Length;
     propertyItem.Type=1;//it's not type 2 !
     image.SetPropertyItem(propertyItem);
     image.Save(@"C:\Tools\test2.jpg");

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    http://www.brsygt.com/c-uygulamalarim/dosya-boyutunu-arttirmak.html 

    hocam denemedim, internet sitesi ile hiç alakam yok search ile çıktı karşıma sorumluluk almam

    bizim barışın site :D gelsın bı yorum yazsın ıse yararmı dıye

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TrC
    TrC's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2012
    Erkek

    photoshop varsa fotoğrafı onda aç alt+ctrl+ı yap orda çözünürlük yada dpı yazar onu yükselttikce fotoğraf boyutu artar


    Büyüdükçe mi fakirleşiyorsun, fakirleştikçe mi büyüyorsun?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    keylogger ile birleştir büyür :)


    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Hocam photoshop yoksa bile paint ile aç. Köşesine filan ufak bir çizik at paint te. Sonra farklı kaydet de. bmp olarak kaydet


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Photoshop'da aç, resolution'u 300 DPI'ya çıkar yada daha fazla, dosyanın buyutu büyüyecektir.

    Ama kalitede ne kadar farkeder onu bilemem..

Toplam Hit: 4200 Toplam Mesaj: 17