Fotoğraf Stacklemek Nasıl Yapılır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    mesela adam satürn fotoğrafı çekmiş tek kare çamur gibi ama 200 tane çekip bunları birleştiriyo gayet net bi fotoğraf çıkıyo nasıl yapılıyo bu işlem türkçe karşılığı nedir aradım ama bulamadım


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    olayı hatırladım ama nasıl yapıldığını unuttum :|

    hatırlamazsam bu gece bana uyku yok :(


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    photoshopta HDR modu var ama  neredydi onu hatırlamıyorum ama son cs sinde.


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hdr değil hocam bunda net olmayan bir cisimin birden çok fotoğrafını çek,p fotoları birleştiriyolar ve net bi fotoğraf çıkıyo sonunda


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Underground
    Underground's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    HDR mevcut birde benim kullandığım bir yöntem var

    Photohoshopta : Filter>Sharpen>Unsharpen Mask seçeneği ile keskinleştirerek öyle bir sonuç alabilirsin hocam.


    Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir Bu Hayatta!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    hdr olayı işte müdür. birçok fotoğraf çeken cihazda bu özellik var.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam high dynamic range bunu sormuyorum(area yazmışım) 

    http://www.rickalbrechtphoto.com/Astronomy/Digital-Astro-Photography/13654456_QKNb7f/996769906_NGgSWkK#!i=996769906&k=NGgSWkK

    bu adreste adam andromeda galaksisini çekmiş mesela 15 saniyelik pozlamayla 12 tane fotoğrafı stack ettim diyo sanırım ingilizcem olsa çözücem de işte,genelde türkçe karşılıklarını bulup googleda aratarak sonuca ulaşıyorum ama bunda yapamadım

    Tnrsk tarafından 17/Eyl/14 15:07 tarihinde düzenlenmiştir

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    birden çok fotoğrafı duyunca yapışmışınız hdr diye

    ezbere iş yapmayın bir kerede mk

    adam 200 fotoğraf diyor

    hdr da farklı ev edeğerlerinde 3-7 arasında bir fotoğraf olur daha fazlasına ihtiyaç yoktur

    yöntemin adı "lucky imaging"

     

     

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    hay sağolasın hocam ya bakıyorum hemen :) 

    türkçe kaynak var mı peki?

    Tnrsk tarafından 17/Eyl/14 15:08 tarihinde düzenlenmiştir

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    picasa da var o ozellik.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://makrodunyasi.com/focus-stacking-teknigi/

    burdakinin makro olmayanı


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1639 Toplam Mesaj: 12