

Foxit Reader V2.3-Crack -Guzel Bir Pdf Okuyucu ?
-
Guzel bir pdf okuyucu. forum aramasini kullandim ama bulamadim. bu arada google baktimda uygun bir crack bulamadim dger sitelrde programla ilgili bir yorm bulamadim .
bu programi kullanan yada cracgi elinde bulunan varmi?
-
Adobe'a inat foxit kullanıyorum ben de hocam. Pdf leri çok daha rahat açıyor.
serial'i içinde olan rapid linki var faydası olur umarım;
FoxIt Reader Pro v3.0.1506 + Serial
http://rapidshare.com/files/221363965/FoxIt.Reader.Pro.v3.0.1506.Serial.rar
-
güzel, kullanmaktayım fazla yer kaplamıyor iş görüyor tavsiye ederim bugunlerde 1 yıllık kampanyası var sanırım bedava
-
tesekkurler elminister bedne v2.3 vardi keyi ondada ise yaradi :)
-
uzun zamandır kullanıyorum pdf okumak için adobe yerine çok güzel bir alternatif bence crack serial falan kullandım mı hatırlamıyorum ama sistemi yormuyor hızlı iş görüyor tavsiye ederim ama ne yazıkki elimde crack falan yok
-
Bu prgoram ücretsiz değil mi zaten ?
http://www.inndir.com/Foxit_Reader-26006p.html
-
ucretsizde uzerinde not filan aldigimda kaydettigimde sayfanin uzerine copyraight diye bir ibare koyuyor. bazen taranmis pdf lerde metinin uzerine geliyor okunmuyordu... seri numarasi v2.3 e uydu guzel oldu :D
elminister tesekkurler bu arada v3 de