

FTP Programlarından Hiç Yüzüm Gülmedi. Tavsiye İstiyorum
-
Dünyada Filezilla'dan başkası yalan.
-
hocalar şu filezilla da silme isteği yollayınca onay kutusu neden çıkmıyor ?
bir kere koca siteyi silmiştim elim değdi diye.
var mı bunun bir yerde ayarı ?
-
winscp oldukça problemli. Windows ftp yolunu map edebiliyor. *nix yoksa karşı tarafta gayet iş görür. Filezilla kullanıyorum, oldukça memnunum.
*nix sunucular büyük-küçük harf ayrımına dikkat ederler. 404'lerin nedeni bu da olabilir. Dosya uzantısı da hep küçük olsun.